Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک داور سرشناس فوتبال ایران درگذشت

جواد تقی‌پور، پیشکسوت داوری فوتبال خراسان و دبیر کمیته داوران هیأت فوتبال این استان پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با سرطان، دار فانی را وداع گفت.
تقی‌پور که دبیر تربیت بدنی مدارس شهر مشهد نیز بود، از کمک داوران پُرکار دهه ۸۰ فوتبال کشور محسوب می‌شد، در سن ۵۷ سالگی چشم از جهان فرو بست.
 این کمک داور خوش اخلاق فوتبال ایران آخرین بار در بازی هفته پایانی فصل ۸۹-۸۸ بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان کمک داوری کرده بود.

نتیجه تست کرونای تراکتوری ها مشخص شد

اعضای تیم فوتبال تراکتور روز شنبه در تست کرونا شرکت کردند که جواب تست PCR آنها مشخص شد. این در حالی است که از صبح  روز یکشنبه شایعات زیادی در این خصوص وجود داشت.
 بر اساس گزارش باشگاه تراکتور، تست کرونای بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی تراکتور مثبت نبوده و آن ها می‌توانند بدون مشکل در بازی ها حضور یابند.
 آنطور که منابع رسمی از باشگاه تراکتور گفته اند، همچنین مهدی تیکدری و محمد مسلمی‌پور هم که به کرونا مبتلا شده بودند، تست کرونای‌شان منفی اعلام شد. بنابراین این دو بازیکن نیز می‌توانند در دیدار فردا تیمشان را همراهی کنند.

پیکان با ٧ غایب مقابل گل گهر قرار می‌گیرد

خودروسازان لیگ برتر بعد از متوقف کردن استقلال در هفته چهارم لیگ برتر، روز دوشنبه باید مقابل گل گهر سیرجان که صدرنشین رقابت های لیگ است به میدان بروند.
نکته مهم اما این است که پیکان ۷ بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف در این بازی در اختیار ندارد.
مهدی تارتار سرمربی پیکان درباره غایبان تیمش برای بازی با گل گهر عنوان کرد: "بازیکن مصدوم و سرما خورده زیاد داریم. هفت بازیکن‌مان برای بازی فردا غایب هستند. علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان‌مان آسیب دیده است، مهدی شریفی سرماخوردگی دارد، حسین حیدری و محمد نوری هم به همین دلیل غایب هستند. همچنین شاهین طاهرخانی مصدوم است و معین عباسیان هم مصدومیت دارد. وحید شیخ‌ویسی نیز به دلیل ابتلا به کرونا هنوز کنار ما نیست. امیدوارم این بازیکنان را هر چه زودتر کنارمان داشته باشیم."
باید منتظر ماند و دید مهدی تارتار سرمربی خوش فکر پیکان چه تدبیری برای جایگزینی نفرات غایب تیمش خواهد کرد و با چه ترکیبی شاگردانش را به زمین می فرستد.

سیستم سپاهان در گل کار نکرد

طلایی پوشان اصفهانی در شرایطی به دیدار برابر نفت مسجد سلیمان رسیده بودند، که شاهد سه بازی خوب از این تیم به خصوص در نیمه اول دیدار برابر تیم های آلومینیوم، تراکتور و سایپا بودیم.
شاگردان نویدکیا در این سه مسابقه اگرچه 2 امتیاز را از دست دادند ولی روش بازی این تیم، چشم نواز بود و اگر در طول بازی ادامه پیدا می‌کرد و بازیکنان تیم موقعیت های خود را با بی دقتی از دست نمی‌دادند، 2 امتیاز دیدار برابر سایپا هم از دست نمی رفت.
البته حتما باید به نمایش بی نقص تیم مجتبی حسینی در دفاع و حمله و همینطور اشتباهات سپاهان در خط دفاعی اشاره کرد ولی چمن ورزشگاه بهنام محمدی برای دیدار سپاهان و نفت به هیچ وجه شرایط خوبی نداشت.

مظاهری مصدوم نیست و بازی می‌کند

در حاشیه آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار با صنعت نفت، رشید مظاهری سنگربان استقلال دچار یک آسیب دیدگی جزئی شد و شایعاتی پیرامون این بازیکن به راه افتاد که ممکن است دروازه بان آبی پوشان به دیدار فردا نرسد.
اما برخلاف ادعاهای مطرح شده، مظاهری هیچ مشکلی برای دیدار مقابل صنعت نفت ندارد و او دروازه بان شماره یک آبی پوشان در برابر حریف آبادانی خواهد بود.
سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مسعود ریگی و شیخ دیاباته پنج بازیکنی هستند که فردا استقلال را همراهی نخواهند کرد.

حسینی: توانایی بردن هر تیمی را داریم

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این مسابقه بیان کرد: ابتدا این پیروزی را به مردم شریف مسجد سلیمان تبریک می گویم. امیدوارم با این پیروزی دل مردم را شاد کرده باشیم.
او سپس در مورد بازی توضیح داد: ما برای بردن در این بازی هم قسم شده بودیم و با توجه به قدرت تیمی ای که بازیکنان ما دارند، می دانستیم که می توانیم از پس هر تیمی بربیاییم. خدا را شکر برنامه های ما خوب پیش رفت و خدا هم کمک کرد.
حسینی با تمجید از شاگردانش بیان کرد: فکر می کنم باید درود بفرستیم به شرف تمام این بازیکنان که با حداقل امکانات و مبلغ قرارداد، اینطوری بازی کردند و درخشیدند.
مجتبی حسینی سپس در پاسخ به سوالی در مورد داوری عنوان کرد: داوری متعادل بود.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در واکنش به سوالی در مورد اینکه به نظر می رسد تیمش به تقویت نیاز دارد، اضافه کرد: واقعیت اینکه تیم ما همین است. بچه های شایسته ای هم هستند. با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات و تمام شدن بودجه، نمی توانیم کار خاصی انجام بدهیم و باید ممنون همین بازیکنان باشیم. به امید خدا همین بازیکنان باتجربه می شوند و به ما کمک می کنند.

مشکلات ذوب آهن را ما هم داشتیم

محمد نوازی، مربی شهر خودرو با حضور در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۲ بر صفر به سود شهر خودرو به پایان رسید در ابتدا ضمن خسته نباشید به هر دوتیم گفت: به نظر من شرایط ایده آلی در این بازی داشتیم و بازیکنان توانستند صحبت‌های آقای رحمتی و کادر فنی را به نحو احسنت انجام دهند و  در پایان با یک بازی مقتدرانه سه امتیاز بازی را کسب کردیم. اما من فکر می‌کنم حتی می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. اما در کل امروز آرامش خوبی داشتیم و با شناخت نقطه‌ضعف حریف موفق شدیم بازی را ببریم.
نوازی درباره ابتلای تعداد بسیاری از بازیکنان ذوب‌آهن به ویروس کرونا اظهار داشت:  برای تمام ایرانیان به‌خصوص بازیکنان ذوب‌آهن که درگیر این ویروس شده بودند آرزوی سلامتی می‌کنیم. ولی ما هم در بازی اول هم شش، هفت بازیکن مبتلابه کرونا داشتیم و در بازی دوم هم ازنظر بدنی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. ما هم این مشکلات را داشتیم اما نسبت به قانون انجام‌وظیفه کردیم و در برابر حریفمان حضور پیدا کردیم.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1083116 برچسب‌ها رشید مظاهری بسته خبری فوتبال ایران استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا رشید مظاهری بسته خبری فوتبال ایران استقلال تهران مسجد سلیمان تست کرونای تست کرونا ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض پیراهن بازیکنان منچستریونایتد در بین دو نیمه دیدار مقابل ساوتهمپتون (1996/4/13) / فیلم

سال 1996 در چنین روزی، ساوتهمپتون و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. در حالی که نیمه اول این دیدار با 3 گل به سود ساوتهمپتون به پایان رسید، در نیمه دوم بازیکنان منچستریونایتد به جای پیراهن خاکستری ابتدای بازی، با پیراهن آبی و سفید راه راه به زمین آمدند. سر الکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ، علت این امر را عدم دید کافی شاگردانش در زمین مسابقه قلمداد کرد. این دیدار نهایتا با نتیجه 3-1 به سود ساوتهمپتون خاتمه یافت.

دانلود (13.4MB)

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به خانه نرفتند!
  • تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو
  • تعویض پیراهن بازیکنان منچستریونایتد در بین دو نیمه دیدار مقابل ساوتهمپتون (1996/4/13) / فیلم
  • رونمایی از جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم
  • شهباز از درخشش خسته نمی‌شود