Web Analytics Made Easy - Statcounter

محجوبی با بیان اینکه وضعیت جدید شهرستان‌ فومن در شرایط کرونایی، نارجی اعلام شده است گفت: حضور کادر اداری تمامی واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی در مدرسه الزامی است.

«رضا محجوبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش در مدارس شهرستان به صورت غیر حضوری از طریق آموزش مجازی و توزیع بسته‌های آموزشی یادگیری محور پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه وضعیت جدید شهرستان‌ در شرایط کرونایی، نارجی اعلام شده است افزود: حضور کادر اداری تمامی واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی در مدرسه الزامی است.

 

وی با بیان اینکه کادر اداری مدرسه باید وضعیت آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان را پیگیری کنند‌ گفت: وضعیت حضور کادر اداری مدارس تا روز شنبه 22 آذر ماه به صورت (یک سوم) خواهد بود و حضور در مدرسه برای پیگیری روند آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان ضروری است.

 

محجوبی به حضور کادر اداری آموزش و پرورش شهرستان اشاره و تصریح کرد: حضورکارکنان کادر اداری آموزش و پرورش شهرستان نیز به (یک سوم) کاهش خواهد یافت و کارکنان اداری به‌صورت شیفت‌بندی در محل کار خود حضور خواهند داشت.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: تعیین وضعیت‌های سه گانه «زرد»، «نارنجی» و «قرمز» بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا است و به صورت هفتگی اعلام می‌شود و در صورت هرگونه تغییر مراتب از طریق پورتال آموزش و پرورش فومن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: کادر اداری کاهش حضور کارکنان مدارس فومن حضور کادر اداری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درحاشیه این اقدام خداپسندانه گفت: فرهنگ اهدای خون به‌عنوان یک اقدام ارزشمند باید در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان نهادینه شود.
صالح داستار به فرهنگیان شهرستان بویراحمد توصیه نمود در این مسیر جلودار و مبلغ این فرهنگ باشند.

دیگر خبرها

  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم