Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی صفایی فرماندار فریمان با اشاره به این که از ابتدای امسال ۳۰۲ نفر از جمله بیکاران ناشی از مشاغل آسیب دیده از کرونا، درخواست دریافت بیمه بیکاری به تامین اجتماعی داده‌اند گفت: اما با این وجود این شهرستان عملکرد موفقی در حوزه ایجاد اشتغال در استان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: با وجود تحریم و شرایطی که از ویروس کرونا ایجاد شده ۶۰۰ نفر نیروی کار جدید برای بیمه تامین اجتماعی نام نویسی کرده‌اند که نشان دهنده افزایش حدود ۳۰۰ نفری نیروی کار در این شهرستان است. بیشتر بخوانید نخستین تولید فیوزد آلومینا در خاورمیانه تا سه ماه دیگر فرماندار فریمان با بیان این که سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک کاویان نسبت به مدت مشابه پارسال هشت برابر افزایش داشته است ادامه داد: در حال حاضر بیش از هشت هزار نفر در سه شهرک صنعتی فریمان، کاویان و مهتاب این شهرستان در ۱۶۶ واحد مشغول کار هستند.   انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی کاویان بیمه بیکاری سرمایه گذاری صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین