Web Analytics Made Easy - Statcounter

برپایه مطلب دریافتی ایرنا، مسعود طهماسبی اظهار کرد: تصمیم به راه اندازی دوباره مترو و اتوبوسرانی شیراز با هدف کاهش مشکلات مردم گرفته شده است.

وی افزود: استفاده از ماسک هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی الزامی است و به شهروندان توصیه می شود فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

طهماسبی ادامه داد: ساعت خدمات رسانی مترو به شهروندان از ۶ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۹ عصر با سرفاصله ۱۵ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین گفت: حمل و نقل عمومی یکی از عوامل شیوع کرونا است اما تعطیلی این ناوگان نیز موجب ایجاد مشکل برای شهروندان شده است، از این رو ناوگان اتوبوسرانی و مترو خدمت رسانی خود را به شهروندان مجدداً آغاز می کنند.

به گزارش ایرنا خدمات اتوبوسرانی و مترو شیراز بعد از حدود یک و نیم ماه تعطیلی مجدداً بازگشایی خواهد شد.

فعالیت قطار شهری و اتوبوس‌های درون شهری شیراز از ۱۰ دهم آبانماه ۹۹ به دلیل اوج گیری کرونا تعطیل شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا حمل و نقل مسافری شیراز شهرداری شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حمل و نقل مسافری شیراز شهرداری شیراز ویروس کرونا حمل و نقل مسافری شیراز شهرداری شیراز اخبار کنکور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت _ امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع بدهند تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کنند و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

کد خبر 747573

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • اوقات شرعی سه شنبه، چهارم اردیبهشت
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران