Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها _ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی در استان از تاریخ ۱۷ آبان ماه به مدت دو ماه با شرایط ویژه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اسماعیل خوش‌وقت رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از 17 آبان ماه سال جاری به مدت دو ماه با شرایط ویژه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح شرایط طرح ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی افزود: تعداد زیادی از موتور سیکلت‌ها در پارکینگ‌ها توقیف و متمرکز هستند، و مالکان به دلیل هزینه‌ها و موانع رغبتی برای ترخیص نداشته‌اند، پلیس راهنمایی و رانندگی برای حفاظت از اموال مردم طرح ترخیص را با شرایط ویژه اجرا نموده‌است.

سرهنگ خوش‌وقت در ادامه خاطر‌نشان کرد: مالکان موتور سیکلت‌های توقیفی می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس+10 و ارائه مدارک نسبت به آزادی موتورسیکلت خود اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سیاست پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر آزادسازی موتور سیکلت‌های توقیفی است، افزود: هزینه در نظر گرفته شده برای مدت زمان ماندن موتور سیکلت در پارکینگ به ازای هر روز سه هزار ریال(300 تومان) در نظر گرفته شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت خلافی موتور سیکلت‌های توقیفی در این طرح به صورت اقساطی نیز پیش‌بینی شده‌است، و موتورسیکلت‌هایی که تا اسفند ماه سال 98 توقیف شده‌اند، مشمول اجرای این طرح هستند.

یادداشت|دانشگاه فرهنگیان، ملموس ­ترین نتیجه سند تحول برای مردم ایرانواکنش پلیس به انتشار برخی اخبار کذب؛ ممنوعیت تردد ساعت 21 شب در سنندج و سقز لغو نشده استاصفهان| تعامل پلیس راهور با شهروندان؛ راننده متخلف خودروی پلاک مخدوش احضار شدپلیس‌راه نسبت به لغزندگی محورهای مواصلاتی استان مرکزی هشدار داد/ بارش برف در محور اراک ـ ازنا

وی افزود: نداشتن پلاک یا گواهینامه مانعی برای ترخیص موتور سیکلت توقیفی نیست، و افراد می‌توانند با استفاده از این طرح موتور سیکلت توقیفی خود را آزاد کنند.

خوش‌وقت در ادامه گفت: تعداد موتور سیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های استان بیش از 4 هزار و 400 دستگاه هستند، که تاکنون 400 دستگاه از این تعداد ترخیص شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این طرح به احتمال زیاد تمدید نخواهد شد، خاطرنشان کرد: موتور سیکلت‌های که در مدت زمان این طرح ترخیص نشوند، به عنوان دستگاه بلا مالک لحاظ می‌شود، و به ستاد اجرایی فرمان امام ره واگذار می‌شوند.

انتهای پیام/541/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس عملیات پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد موتور سیکلت های توقیفی پلیس راهنمایی و رانندگی ترخیص موتور سیکلت شرایط ویژه طرح ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان