Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@12:29:34 GMT

شب سرد پاییزیی در انتظار همدانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۴۶۹

شب سرد پاییزیی در انتظار همدانی‌ها

محمدحسن باقری‌شکیب روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی که از ابتدای هفته جاری به صورت بارش باران و ریزش برف در آسمان استان فعالیت کرد، از بعد ازظهر امروز، رفته رفته از سمت شرق خارج می‌شود.

وی اظهار داشت: امشب دمای کمینه (شبانه) بیشتر نقاط استان بین پنج تا هفت درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و در برخی از نقاط به ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر نیز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری شکیب عنوان کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با مه‌آلودگی هوا و یخ‌زدگی سطح معابر پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر اصلی شهری هشدار داد و افزود: برای فردا دمای بیشینه (روزانه)، بیشتر نقاط استان نیز ممکن است کمتر از صفر درجه سانتی گراد باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: روز چهارشنبه با گذر یک موج ناپایدار از آسمان همدان، ریزش خفیف برف بیشتر نقاط استان را فرا می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته رزن با ۱۷ میلیمتر بارش، معادل با ۱۲ سانتی‌متر ریزش برف، بیشترین میزان بارندگی در استان همدان را داشته و از ایستگاه فرودگاه همدان ۱۲ میلیمتر بارش معادل پنج سانتی متر ریزش برف، گزاش شده است.

باقری شکیب تصریح کرد: امروز و فردا مه‌آلودگی هوا موجب کاهش دید در نقاط کوهستانی به ویژه گردنه های مهم استان می‌شود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و گل‌تپه با سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب بیشترین و کمترین دمای هوای استان را داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: دمای کمینه و بیشینه هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب پنج درجه سانتی گراد بالای صفر و یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان به دلیل وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی همدان همدان بارش برف بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان بارش برف بارش باران همدان بارش برف بارش باران اخبار کنکور درجه سانتی گراد استان همدان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های خوب در انتظار بسیاری از نقاط نیمه غربی و شمالی

پیش بینی‌های ۱۰ و ۱۵ روزه نشان از پر بارش بودن نیمه ابتدایی اردیبهشت ماه دارد و انتظار داریم شرایط بارشی طی این مدت در منطقه خوب باشد

به گزارش چند ثانیه، بارش‌ها از نوع رگبار و رعدوبرق خواهد بود و در نتیجه احتمالا باید منتظر وقوع سیلاب‌های مقطعی در بیشتر نقاط باشیم

آغاز این بارش‌ها از دوشنبه این هفته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت
  • آسمان همدان تا اواسط هفته بارانی است
  • بارش‌های خوب در انتظار بسیاری از نقاط نیمه غربی و شمالی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد