Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم آذرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۰۶۴۶....۹۱۳: سلام، نزدیک به چهارماه است که سهام عدالت رابرای فروش گذاشتم وسازمان بورس سهام رابه فروش نگذاشت الان ارزش سهام من ازنصف ارزش واقعی خودش هم کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۶۰۹۹....۹۳۸: سلام، ما در ۱۸ مرداد ۳۰ درصد دوم سهام عدالت خودرا برای فروش گذاشته ایم، سهام ما فروخته شده، ولی هیچ پولی برایمان واریز نشده، بانک مسکن وبانک ملی، لطفأ پیگیری کنید، تشکر

۳۵۴۵....۹۳۰: سلام خسته نباشید. خواهش می‌کنم آزمون عقب بیفتد و به اسفند ماه موکول شود. شرایط خیلی بد شده است.

۶۵۳۶....۹۱۴: با سلام، از زمانی سامانه شاد و امثالهم راه اندازی شده، متأسفانه سرعت اینترنت به شدت کاهش یافته طوری که قابل استفاده نمی‌باشند. خواهشمندیم وزیر ارتباطات و مراجع مسئول رسیدگی فرمایند؟ اجرکم عنداله

۹۳۱۸....۹۱۸: سلام، لطف کنید در خصوص تعویق یا برگزاری آزمون فراگیر هشتم اطلاع رسانی کنید، که آیا در دی ماه برگزار می‌شود یا به زمان موکول خواهد شد؟

۹۸۶۴....۹۱۶: سلام در شبکه‌های مختلف تبلیغ روغن می‌شود اما در شهرما (کوهدشت لرستان) حتی یک‌ عدد روغن برای خرید وجود ندارد.

۹۴۴۱....۹۱۸: باسلام تعداد قابل توجهی از پلاک ماشین‌ها شهرها، به دلیل غیر بومی بودن صاحب ماشین ها، پلاک شهر میزبان نمی‌باشد، اکثریت این افراد که معمولا یا کارمند یا موقت ساکن آن شهر به هر دلیل می‌باشد واینکه پلاک باید با شماره ملی صاحب ماشین صادر شود، و اینکه نمی‌شود صاحب ماشین با هر دفع به خاطر حضور در یک شهر که شاید مدت کوتاهی باشد پلاک خودرویش را تعویض کند، که یکی از معایب این طرح پلاک‌های زیادی رو دست صاحب خودور‌ها می‌گذارد، الان خودم کارمند هستم با پلاک شهر خودم در یک شهر دیگه کارمند هستم و شاید مدت کوتاه دیگه به شهر خودم منتقل شودم وبرای این مدت کوتاه باید پلاک ماشینم را عوض کنم واقعا! لطفا این موضوع را پیگیری کنیدو مردم را از این بلا تکلیفی در بیاورید.

۳۶۱۳....۹۱۸: سلام تعاونی مسکن فرمانداری شهر کرمانشاه بیش از ۲۰ سال است که زمین‌هایی به اعضا داده که بیش از ۵۰۰ قطعه آن هنوز سند و مجوز ساخت لطفا پیگیر وضعیت این ۵۰۰ نفر طی بیست سال باشید.

۰۸۵۸....۹۳۶: سلام لطفأ پیگیری کنید چرابهزیستی کرمان هزینه مناسب سازی راواریز نمی‌کند یک معلول جسمی شدید با ضخم بستر که باید حمام برود چکارکند شما محبت کنید ماهم مثل خواهر وبرادرشما هستیم پیگیرباشید.

۳۶۱۰....۹۱۳: سلام رسانه عزیز تورا خدا نسبت به ماشین سنگین‌ها که قیمت‌ها بی نهایت بالا رفته است گزارش تهیه کنید.

۲۷۰۰....۹۳۸:سلام در شهرری سرعت نت همراه (ایرانسل) بسیار است. خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

۳۶۵۱....۹۱۹: سلام چرا وام یک میلیون ما واریز نشد؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۳۶۴۸....۹۱۳:سلام. خواهش می‌کنم فکری به حال فارغ التحصیلان جغرافیا کنید اکثر افراد تحصیل کرده در این رشته بیکار هستند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خواهش می کنم پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم بصورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت‌ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستا‌ها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح‌های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح‌های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آب‌های سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. امام در ابتدا به وسیله پمپ‌های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگرو‌ها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستا‌ها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌ها بتوانیم گرگرو‌ها را ساماندهی کنیم و این آبی که سد‌ها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان