Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:46:53 GMT

داغ ترین سریال های نمایش خانگی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۸۰۱۸

داغ ترین سریال های نمایش خانگی

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همان طور که میدانید بعد از گذشت سال ها سریال های نمایش خانگی برای مردم ایران جا افتاده و بسیار نسبت به گذشته استقبال زیادی شده است. استارت این استقبال از سریال دیدنی قهوه تلخ مهران مدیریشروع شد که فروش بسیار عظیمی داشت و این کار باعث شد که نظر خیلی از کارگردان ها به شبکه نمایش خانگی جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سال 99 سریال دیدنی هم گناه یکی از موفق‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‎های شبکه نمایش خانگی است که به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کیایی و سرمایه‌گذاری یکی از VOD  ساخته شده است. این سریال خانوادگی و اجتماعی، اولین تجربه حضور کیایی در شبکه نمایش خانگی‌ست که با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است. این سریال جدیدترین سریال در شبکه نمایش خانگی‎ست.

هم گناه داستان یک خانواده بزرگ و اصیل تهرانی به نام صبوری است که از سال‎های دور در کار صادرات و واردات گل و گیاه هستند. ورود یک مرد جوان به این خانواده، زندگی خاندان صبوری را دستخوش تغییراتی می‌کند.

 

 

پرویز پرستویی، رویا تیموریان، مسعود رایگان،محسن کیایی، مهدی پاکدل، هدیه تهرانی، فرانک کلانتر، حبیب رضایی، احسان کرمی، پدرام شریفی، افسانه ناصری، ساقی حاجی پور، شاهرخ فروتنیان، مرتضی آقاحسینی، روشنک گرامی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، افسانه چهره آزاد، هنگامه قاضیانی، مارال بنی آدم، شیرین اسماعیلی، علی باقری، سوگل خلیق، فروغ قجابگلی، حسین امیدی و آیتک جاویدنژاد بازیگران این سریال هستند.

 

سریال دل

 

نا گفته نماند که که سریال دل هم به اندازه خودش شهرت گرفت، سریال دل، سریالی جذاب در ژانر عاشقانه و خانوادگی است. این سریال در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک و میثم کایدان ساخته شد. ساره بیات، یکتا ناصر، حامد بهداد، لیلا زارع، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، مهراوه شریفی نیا، نسرین مقانلو، کوروش تهامی، سعید راد، بهرام افشاری و مهدی کوشکی در دل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال روایت‌گر داستان زندگی دختر و پسری است که می‎خواهند با هم ازدواج کنند اما درست در شب عروسی، عروس ناپدید می‌شود و مراسم ازدواج به‌هم می‎خورد. این اتفاق ماجراهای مختلفی را در مسیر زندگی این زوج رقم می‌زند. همچنین لازم به ذکر است تمامی سریال های اعلام شده را میتوانید در وبسایت پلی استپ دانلود فیلم تماشا کنید.

 

سریال قورباغه

بهنتر است برویم سر اصل مطلب، سریال قورباغه با کارگردانی  هومن سیدی که قرار است 24 آذر ماه 1399 مهمون نمایش خانگی شود.

این سریال دیدنی سر و صدای زیادی به پا کرده است و خیلی ها پیش بینی میکنند که این سریال رکورد فروش نمایش خانگی را خواهد زد.

 

 

یکی از دلیل های قطعی رکورد شکنی این سریال حضور و ایفای نقش نوید محمد زاده است که خیلی ها معتقد هستند که حضور او در این سریال

این مجموعه را خیلی خاص کرده است. دانلود سریال قورباغه را به زودی میتوانید در وبسایت پلی استپ تجربه کنید.

 

عوامل کامل سریال قورباغه

 

 «قورباغه» به نويسندگى و كارگردانى هومن سيدى و تهيه كنندگى على اسدزاده؛ تاريخ دقيق انتشار اين سريال مشخص شد.
سریال «قورباغه» از سوم آذر ماه در ١٦ قسمت به صورت هفتگى، هر دوشنبه منتشر می‌شود.

عوامل سریال: مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری،

مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی،

موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان،

طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، تدوین: هومن سیدی، طراح گریم: شهرام توانا، بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه ریزى: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ويژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب سبحانی، آرش رمضانی، مدیر اجرایی: محمد اسدزاده، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری: امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قائدی

بازیگران: نويد محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسینی و سحر دولتشاهی با حضور : مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی .
شهروز دل افكار، اشكان حسن پور، معين شاهچراغى، پيمان پازوكى

و با معرفى: محمد امين شعرباف، نيما مظاهرى، هادى تسليمى،

احسان منصورى، سيامك اتفاقيان، سعيد حاج على، اميد محمدزاده، سپيده مولوى، پيمان ميرزايى

 

سریال گیسو (عاشقانه 2)

 

 

عاشقانه همان‌طور که از نامش پیداست، سریالی‌ست در ژانر عاشقانه و خانوادگی که زندگی چند زوج جوان را روایت می‌کند. زندگی‎های که در پس ظاهر آرامشان درگیر مشکلاتی هستند. این آرامش با ورود زنی جوان به ‌هم می‌ریزد و آشوب‌هایی در زندگی این زوج‌ها رقم می‌خورد. این سریال به دلیل داستان جذاب و بازی خوب بازیگران آن، به سرعت  به یکی از پربیننده‎ترین سریال‎های شبکه نمایش خانگی تبدیل شد.

البته قرار است اینبار عاشقانه 2 هم مجدد پخش شود با توجه به استوری عوامل عاشقانه 2 معلوم است این سریال دیدنی بزودی مهمان نمایش خانگی خواهد شد.

داستان سریال گیسو

هنوز به صورت رسمی داستان سریال گیسو منتشر نشده ولی آنچه مشخص است، این سریال حول شخصیت گیسو و ماجراهای او خواهد گشت. گیسو برازنده ( مهناز افشار ) شخصیتی است که در فصل اول سریال عاشقانه با شخصیتی مرموز وارد داستان می‌شود و در ابتدا خود را خواهر رضا (حسین یاری ) معرفی می‌کند، اما پس اتفاقات مختلفی که روی می‌دهد، مشخص می‌شود که او زن شرعی و سابق پدر رضا بوده است.

با توجه به آنچه در فصل اول سریال دیدیم، گیسو همکاری‌هایی با گروه‌های جاسوسی دارد که قرار است در فصل دوم پرده از رابطه او با این گروه‌ها برداشته شود. در فصل اول عاشقانه نقش گیسو را مهناز افشار بازی می‌کرد ولی با توجه به مهاجرت وی به خارج از ایران، به احتمال زیاد نقش گیسو به بازیگر دیگری داده خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار سریال نمایش خانگی شبکه نمایش خانگی سریال قورباغه سریال دیدنی ترین سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟

پرده‌ای که در این صحنه افتاد طعنه یا به نوعی جسارت یک مدیر به اهالی هنر است و البته پرسشی جدی در حوزه اقتصاد صنعت نمایش‌های خانگی و تعاملشان با هنرمندان و مخاطبین: آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو-سیدرضا میرجعفری، اظهارات یکی از مدیران پخش فیلم شبکه نمایش خانگی که در بخشی از آن به هزینه‌های تولید پروژه در یکی از مجموعه‌ها اشاره می‌کند پشت پرده‌های جدیدی را در این صنعت را رو می‌کند که مورد توجه همه فعالین رسانه و فرهنگ قرار گرفته‌است. 

این اظهارات واکنش گسترده‌ای نیز در بین اهالی فرهنگ و هنر و به خصوص هنرمندان داشته‌است چرا که این مدیر تابع بازار با مقایسه صنف هنرمندان با سایر صنوف آن‌ها را بی‌اخلاق و غیرمتعهد نامیده‌است.

پرسشی که از این دست مدیران برای افکار عمومی مطرح می‌شود این است که همقطارانش قبل از ورود به این عرصه چقدر با منطق اقتصاد کار فرهنگی آشنا بوده‌اند؟ و در سال آغاز کار هم چشم‌اندازی از آنچه امروز از آن گلایه می‌کنند داشته‌اند؟ 

شبکه نمایش خانگی که امروز بر سر آن جنجال شده یکی از اولین پلتفرم‌های پخش کننده محتواهای سرگرمی از جمله سریال از این دست بوده که در سال 92 یا 93 تأسیس شده و آن سالها نیز به شدت تورم در کشور رقم بالایی را نشان می‌دهد و از نحوه سرمایه‌گذاری کلان روی آن هیچگونه اسناد شفافی وجود ندارد و از همین رو معلوم نیست این بنگاه‌های اقتصادی زیان ده هستند یا بازدهی لازم را دارند؟ و خود این ماجرا باعث ابهامی بزرگ در افکار عمومی و اظهار نظرهای زیادی در این مورد شده‌است. 

پرده‌ای که در این صحنه افتاد طعنه یا به نوعی جسارت مدیر به اهالی هنر است که وقتی مصاحبه کننده از وی در مورد اظهاراتش می‌پرسد آیا از حمله خود به هنرمندان و بایکوت شبکه خانگی مورد بحث نمی‌ترسی؟ پاسخ می‌دهد: «چنین نگرانی‌هایی ندارد چون مساله این افراد فقط پول است و اگر پول باشد هرکاری می‌کنند.» البته از این قبیل اظهارات از طرف مدیران اقتصادی در حوزه‌های دیگر هنر مانند موسیقی هم شنیده‌بودیم و این ماجرا مسبوق به سابقه است که البته هیچگاه باعث موضع گیری عملی فعالین این عرصه نشد و آب هم از آب تکان نخورد. 

طیف واکنشی هنرمندان اما به این ماجرا متفاوت است، برخی واکنش‌های تندی به این ماجرا داشتند مثلا همایون اسعدیان در واکنشی تند اظهار داشته است: «قیاس به نفس می‌فرمایید جناب شانه‌ساز. «حداقل برای منی که در دو پروژه با شما کار کردم و چیزهای بسیاری از شما دیدم این حرف‌ها باعث تاسف است. همایون اسعدیان عضو کوچک این سینما تا زمانی که شما در نماوا حضور داشته باشید در هیچ سمتی با این مجموعه همکاری نخواهم کرد.» یا مازیار میری نیز در واکنشی صریح گفت:«تا زمانی که ایشان رسما از اهالی سینما عذرخواهی نکنند از تمام پروژه‌هایی که قرار به همکاری با این پروژه داشتم رسما انصراف می‌دهم.» رضا کیانیان هم کار را به شکایت از این مدیر نمایش خانگی از طرف انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران کشاند که البته مشخص نیست این امر امکان پذیر است یا خیر؟ البته باید منتظر ماند و دید این کشمکش بین هنرمندان و اصحاب این حوزه با این مدیر شبکه نمایش خانگی و البته اظهارات این چنینی چه خواهد شد؟ 

اینکه واکنش‌ها در این مورد تا کجا ادامه دار خواهد شد؟ موضوعیست که باید برایش صبر کرد اما در مقابل این طیف افرادی هستند که یا هنوز واکنشی نشان ندادند یا محافظه کارانه‌تر با مسئله برخورد کرده‌اند  مثلا از نرگس آبیار که پروژه او در این گفت‌وگوی کوتاه نام برده شد هیچ واکنشی سر نزد یا اسماعیل عفیفه که تهیه‌کننده مجموعه «جنگل آسفالت» در همین نمایش خانگی است، با لحنی واکنش نشان داد که نه‌تنها بوی قطع همکاری نمی‌داد، بلکه خیلی متواضعانه بود و مشخص بود صرفا برای دلخوشی عوامل سریال بیان شده است. عفیفه در بخشی از این واکنش در اینستاگرامش نوشت: «علی‌رغم بالا و پایینی که هر پروژه دارد صمیمانه و همراه با اعتماد متقابل مشغول کاریم.»

همه این فضا و آنچه امروز به عنوان یک مسئله رسانه‌ای و دست به دست می‌شود ماجرایی پیچیده به اندازه گره‌های کور یک ماجراست و حجم واکنش‌ها نیز گویای همین است اما آنچه هنوز در فضای افکار عمومی مبهم خواهد ماند فضای غیر شفاف مالی، عدم تنظیم‌گری و رگولاتوری به مفهوم عام و  این پرسش با پاسخ‌های مبهم است که چرا دخل و خرج این حوزه مشخص نیست؟ و آیا واقعا در حوزه فرهنگ پر آسیب حرف اول و آخر را پول می‌زند؟ یا موضوعات دیگری هم مطرح است؟ 

وقتی می‌توان این موضوع را بهتر درک کرد که خود را با این پرسش مواجه کنیم چرا در همه این سال‌ها اقتصاد صنعت سینمای ایران سوای از سرمایه‌گذاری‌های دولتی و بعضا خصوصی سوداگرانه کوچکتر و به سهم شبکه‌های نمایش خانگی اضافه می‌شود چنانچه با فاصله‌ای کوتاه یا حتی همزمان با اکران فیلم روی پرده نقره‌ای به نوعی وادار به اکران آنلاین در این شبکه‌ها می‌شوند؟

آیا زور همین هنرمندان به ستوه آمده طیف اول به مدیران ناآشنای فرهنگی که به قول خودشان حرف اول و آخر را پول می‌زند می‌رسد یا ماجرا با چند بیانیه و شکایت صوری خاتمه خواهد یافت؟

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!