Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدام قراردادی شرکت ایران خودرو سال 1399 می‌رساند، باتوجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید-19 درکشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان های کشور، آزمون مذکور در تاریخ 99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10.05 برگزار نمی‌شود.

 درصورت فراهم شدن شرایط، آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 99.11.17 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران خودرو آموزش سازمان سنجش استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، مریم کارگر نجفی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: رویکرد ما بهره گیری هر چه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه های وزارت نیرو است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر از حدود ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت ۸۰ درصد از این شرکت ها نیز در حوزه برق است.

کارگر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیقات خوبی داشته است، اظهار کرد: عمده این موفقیت در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آب و برق خود را نشان داد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو از اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی در زیر مجموعه های وزارت نیرو خبر داد و گفت: در این راستا تا کنون ۶۰ نفر جذب شده اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر نیز در حال انجام است.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به سرعت گرفتن جهاد آبرسانی به روستاها در کشور اشاره کرد و گفت: رکورد زنی در کاهش اجرای پروژه‌ها از نظر زمانی، از دیگر موفقیت های وزارت نیرو در دولت سیزدهم است. همچنین وزارت نیرو در حوزه نظام بهره وری طی ۲ سال گذشته رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی کسب کرده است.

شایان ذکر است، به منظور تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقا نظام حکمرانی کشور، طرح جذب نخبگان و استعدادهای برتر علاقه‌مند به فعالیت در دستگاه‌های دولتی به همت بنیاد ملی نخبگان اجرایی می‌شود، در این طرح نخبگان و استعدادهای برتر شناسایی و برای اشتغال به دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند.

شناسایی مشمولان این تسهیل، بر اساس آخرین مدرک تحصیلی، امتیاز حاصل از فعالیت‌های نخبگانی و تأیید کارگروه تخصصی انجام می‌شود.

متقاضیان در صورت کسب حداقل امتیاز لازم (بر اساس آخرین مدرک تحصیلی) و احراز سایر شرایط، از مزایای این تسهیل بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6085062 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان