Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرف های وزارت ورزش و جوانان از تخصیص تسهیلات حمایتی در قالب وام به مشاغل ورزشی آسیبدیده از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد با اعلام این خبر گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از باشگاهداران و مشاغل بخش خصوصی حوزه ورزش که در دوران کرونا زیان مالی دیدهاند، شرایط ویژهای را برای تخصیص وام در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براین اساس تمامی اماکن ورزشی بخش خصوصی دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان که کسب وکار آنها در دوران کرونا، تعطیل و یا با رکود مواجه شده می توانند به عنوان متقاضی دریافت وام حمایتی به درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان مراجعه کرده و درخواست خود را براساس دستورالعمل درج شده ارسال نمایند.

متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی که مجوز رسمی فعالیت از وزارت ورزش و جوانان را دارند، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به نشانی www.msy.gov.ir و یا صفحه اختصاصی دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها به نشانی www.msy.gov.ir/club مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم