Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@09:35:15 GMT

فروش فوق العاده محصولات سایپا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۹۸۱۲

فروش فوق العاده محصولات سایپا

از امروز طرح فروش فوق العاده ۸ محصول گروه خودروسازی سایپا آغاز می‌شود. ناطقان:  گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد فروش فوق العاده ۸ محصول خود را از امروز دوشنبه ۱۷ آذرماه به مدت ۳ روز آغاز کند.



محصولات ارائه شده در این طرح شامل تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، نیسان تک‌ سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل یورو ۵، پادرا پلاس است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع خودرو قیمت خودرو به ریال رنگ قابل عرضه موعد تحویل تیبا صندوقدار ۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰ سفید حداکثر ۹۰ روزه سایپا ۱۵۱ ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ سفید حداکثر ۹۰ روزه نیسان تک‌ سوز ۱.۷۷۷.۲۳۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه نیسان تک سوز آپشنال ۱.۸۷۷.۹۷۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه نیسان دوگانه سوز ۱.۹۹۸.۹۸۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه نیسان دوگانه سوز آپشنال ۲.۰۹۸.۷۲۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه نیسان دیزل یورو ۵ ۲.۶۲۹.۶۳۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه پادرا پلاس ۲.۳۱۸.۸۷۰.۰۰۰ سفید حداکثر ۹۰ روزه منبع: سایت رهبر معظم انقلاب برچسب ها: سایپا ، ناطقان ، خودرو ، فروش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سایپا ناطقان خودرو فروش نیسان دوگانه سوز سوز آپشنال نیسان تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین شهرستان آستارا با هدف حمایت از بانوان و زنان کارآفرین و سرپرست خانوار با ۱۸ غرفه در زمینه تولیدات هنری، گیاهی، غذایی نظیر چرم، چوب، گل و گیاه، سبزی و میوه خشک، سازه‌های هنری، کیک و شیرینی، رب‌های خانگی و نان محلی از ایام نوروز ۱۴۰۳ با مشارکت شهرداری دایر شده و ادامه دارد.

با برگزاری این بازارچه بانوان می‌توانند محصولات خود را به فروش رسانده و از حمایت مردم برخوردار شوند.

استقبال مردم از این بازارچه تاکنون بسیار خوب بوده و نیازمند همکاری مسؤولان است تا بتوان فضای دائمی را دایر کرد که این بانوان بتوانند در آن به صورت دائم مستقر باشند و محصولات خود را به بهترین نحو به فروش برسانند.

کد خبر 6081338

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش ۲۰ میلیونی شاهین در یک روز
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳