Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس_اردبیل : سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «روستای زیوه اردبیل محروم از راه جاده و آسفالت» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری از مسؤولان را کرده‌اند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صبحی در خصوص وضعیت راه زیوه و قره آغاج به سه راهی سروآغاجی در محور اردبیل پارس آباد افزود: بر اساس برنامه ریزی مدیریت روسازی راه‌های استان، با انجام مطالعات لازم در محورهای شریانی و بررسی‌های کارشناسان راهداری، عملیات لکه گیری و روکش راه‌ها در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای حل مشکل مسیر یاد شده و دو قطعه محور سه راهی مشکین شهر به قره آغاج و قره آغاج به سه راهی سربند پارس آباد مناقصه برگزار و پیمانکار نیز انتخاب شد اما با توجه به شرایط آب و هوایی امکان آسفالت فعلا مقدور نیست که به محض مساعد شدن هوا انجام خواهد شد.

روکش آسفالت ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه مدیریت روسازی راه‌های استان که هر دو سال یک‌بار مطالعه می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عملیات آسفالت ۱۰۰ کیلومتر از محورهای استان امسال در دستور کار بود که از این میزان ۷۰ کیلومتر انجام شده و ۳۰ کیلومتر باقی مانده نیز به دلیل شرایط جوی، فصل بهار سال آینده انجام خواهد شد.

صبحی گفت: در ۸ ماه گذشته ۱۵۰ هزار متر مربع لکه گیری و ۴۰ هزار متر درزگیری توسط راهداران در جاده‌های استان اردبیل انجام شده است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل اردبیل روستاها حمل و نقل علی صبحی خبرگزاری فارس انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل سرهنگ نوظهور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در  افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد گفت: سال گذشته ۶۵ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته