Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا صائینی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان بسیار خوب بود، گفت: این امر باعث شده تا شاهد کاهش بیماری کرونا در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان،با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا طی ۱۰ روز گذشته روند نزولی دارد، گفت: موارد مثبت تست‌های سرپایی کرونا از ۶۱ درصد به ۳۹ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا صائینی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان بسیار خوب بود، گفت: این امر باعث شده تا شاهد کاهش بیماری کرونا در استان باشیم.

وی با بیان اینکه سطح اشغال تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی در استان از ۱۲۲ به ۷۳ رسیده است، اظهار کرد: سقوط خوبی در خصوص کرونا داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه مثبت تست‌های سرپایی کرونا از ۶۱ درصد به ۳۹ درصد کاهش یافته است، گفت: طی ۱۰ روز گذشته نیز با ورود تست‌های سریع به استان موارد مثبت به ۲۱ درصد کاهش یافته است.

صائینی با بیان اینکه تست‌های سریع در استان به ۲۰.۵ درصد رسیده است، تاکید کرد: طی ۱۰ روز گذشته بیش از سه هزار و ۳۲۰ تست سریع در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیماریابی سرپایی در استان رو به پایین است، ابراز داشت: سقوط آزاد بستری‌ها را هم در استان داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه متوسط بستری در استان ۵۹ سال است، تصریح کرد: سن فوت در استان ۷۱ سال بوده و ۸۵ درصد فوت شدگان هم در استان سالمندان هستند.

صائینی با بیان اینکه شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده وضعیت نارنجی دارد و این معنای وضعیت خوب نیست و باید روز به روز بیماری کاهش یابد، ابراز داشت: شهرستان جتاکنون وضعیت خوبی در خصوص بیماری کرونا داشته و باید این وضعیت حفظ شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان آمار کرونایی معاون بهداشت علوم پزشکی 17 آذر 99 استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: بیش از ۸۷ هزار نفر از دستگاه‌های مختلف در طرح نوروزی ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند

وی افزود: تا امروز ۸ صبح بالغ بر ۳۱۰ میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه ۵۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند.

منبع: تسنیم

tags # عید نوروز ، اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • کاهش بیش از هشت درصدی میزان بارش‌ها در زنجان
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید