Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار سهام  امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) با نوسان همراه بود و کار را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل بورس در ابتدای معاملات سومین روز کاری خود در هفته جاری با ریزش ۲۰۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحدی قرار گرفت اما پس از گذشت ساعتی از شروع معاملات تغییر مسیر داد و روند افزایشی در پیش گرفت و تا بیش از ۷ هزار واحد مثبت جلو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۱۰ هزار و ۱۳۶ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد ایستاد. این در حالیست که شاخص کل با معیار هم وزن با ۷۸۵ واحد افزایش به رقم ۴۴۲ هزار و ۸۶۷ واحد رسید شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۶ درصد افت داشت اما شاخص هم‌وزن ۰.۱۸ درصد صعود کرد.برخلاف افت شاخص، ارزش سهام عدالت کمی افزایشی بود.

«تاپیکو»، «فولاد» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند و نمادهای «وتجارت»، «خودرو»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹ ارزش  سهام عدالت  به ۱۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۱۱۴ تومان رسید. این رقم در روز گذشته ۱۱ میلیون و ۱۲ هزار و ۶۲۷  تومان گزارش شده بود که بر این اساس با رشد ۰.۶ درصدی معادل ۶۹ هزار و ۴۸۷ تومانی مواجه شد. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به ۶ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۲۶۸ تومان رسید.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از  دارایکم  با  افت ۰.۳۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۷۵۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار و۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۹ هزار و ۲۹۹ تومان معامله شد. 

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از  پالایش یکم  با افت ۳.۵۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۵.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۲۱۵ تومان معامله شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازار سهام بازار سرمایه سهام عدالت دارایکم پالایش یکم بورس بازار سرمایه بازار سهام دارایکم پالایش یکم تومان معامله شد سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با رشد ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۸۶۷ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۳,۸۰۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۴۰۳.۹۶۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746311

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس
  • صعود بورس از منطقه امن