Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@15:09:42 GMT

نامه وزارت کشور برای جبران خسارت سیل خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۱۴۲۶

نامه وزارت کشور برای جبران خسارت سیل خوزستان

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشو، سید سلمان سامانی معاون هماهنگی و سخنگوی وزارت کشور از نامه وزیر کشور به رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور جبران خسارت سیل چند روز اخیر استان خوزستان خبر داد و گفت:وزیر کشور طی نامه‌ای به منظور جبران خسارت سیل خوزستان از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواسته است نسبت به طرح و اختصاص ۲ هزار و ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه‌ای و تضمین پرداخت مابه التفاوت سود و کارمزد تسهیلات بانکی به مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد ریال اقدامات لازم را انجام و پس از تصویب در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دهد تا با رعایت ضوابط و مقررات و نظارت سازمان مدیریت بحران کشور هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد:همچنین نسبت به طرح و اختصاص مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جهت تأمین تجهیزات تخلیه آب (تامین ۸۰ عدد پمپ SP ) اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت کشور سازمان برنامه و بودجه خوزستان جبران خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: درزگیری، تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار این کلان‌شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به عمر بالای آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان و تردد روزانه بالغ بر ۲۰ هزار خودروی سبک و سنگین در این میدان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌منظور جلوگیری از گسترش و افزایش خرابی سطح معابر و جلو گیری از آسیب به خودرو مراجعه‌کنندگان، برای بهبود کیفیت آسفالت آن اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا طی شش ماه پایانی سال گذشته عملیات درزگیری آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان به مقدار ۲۸۶۴۲ متر طول و تراش مکانیزه آسفالت به مقدار ۱۱ هزار متر مربع انجام شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در شش ماه گذشته آسفالت گرم معابر این میدان نیز به میزان ۲۰۰۰ تن اجرا و در مجموع برای انجام این اقدامات بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 744920

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم