Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@06:51:20 GMT

دعوت به همکاری جهت اعطای کد نمایندگی بیمه

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۱۹۰۸

اعطای کد نمایندگی بیمه جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت، دورکاری روابط عمومی بالا دارای فن بیان مدرک تحصیلی دیپلم به بالا روحیه و پرستیژ کاری و تیمی علاقمند به راه اندازی کسب و کار مطمئن و پرسود آموزش پذیر عقد قرارداد رسمی از اولین روز همکاری اعطای کد از اولین روز همکاری امکان دریافت مجوز تاسیس دفتر نمایندگی آموزش حرفه ای رایگان (حضوری، آنلاین) اعطای مجوز فروش تمام محصولات بیمه ای در سراسر کشور امکان ارتقاء به جایگاه مدیریت فروش و کارآفرینی بدون نیاز به سرمایه اولیه تخصیص پورتال به نمایندگان از روز اول کاری جهت ثبت و صدور بیمه نامه ها از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09357930783 تلگرام 09357930783 واتساپ 09357930783 ایمیل as.m9.moghaddam@gmail.com

 

پربیننده ترین خبر خوب وزیر برای متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش مجوز استخدام ۳۰هزار نیروی کادر درمان داده شد استخدام کارشناس فروش در طراحی نگار اندیشگان در تهران استخدام دستیار منابع انسانی در شرکت زرین رویا در ساوه استخدام رئیس فروش نمایندگی در شرکت پخش پگاه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است

عصر هوش مصنوعی به‌تازگی رونق پیدا کرده و برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان به‌دنبال مشارکت‌های جدید برای تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی خود هستند. سامسونگ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان موبایل و یک تأمین‌کننده پیشرو در ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی، موقعیت بسیار خوبی در این زمینه دارد. به‌همین دلیل مایکروسافت ظاهراً قصد دارد همکاری سودمندی با این شرکت کره‌ای در زمینه هوش مصنوعی داشته باشد.

سامسونگ درحال‌حاضر با شرکت‌هایی مانند انویدیا در ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی آینده خود همکاری می‌کند. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز به مشارکت با سامسونگ امیدوار است؛ این دو شرکت ظاهراً قصد دارند دراین‌باره یک جلسه سطح بالا با یکدیگر برگزار کنند.

براساس گزارش Kedglobal، «کونگ کی هیون»، رئیس کسب‌وکار نیمه‌هادی سامسونگ، به اجلاس MS CEO ۲۰۲۴ دعوت شده است. این اجلاس در ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ردموند، واشنگتن برگزار می‌شود.

دلایل مایکروسافت برای همکاری با سامسونگ در زمینه AI
«بیل گیتس»، بنیانگذار مایکروسافت و «ساتیا نادلا»، مدیر عامل این شرکت، جلساتی پشت در‌های بسته با رئیس بخش نیمه‌هادی سامسونگ خواهند داشت تا راه‌های همکاری جدیدی را در حوزه هوش مصنوعی پیدا کنند. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت علاقه‌مند به بررسی فرصت‌های توسعه و عرضه مشترک تراشه‌های هوش مصنوعی با سامسونگ است.

علاوه‌براین، مایکروسافت احتمالاً درنظر دارد خدمات هوش مصنوعی خود را برای گوشی‌های سامسونگ عرضه کند. در هوش مصنوعی گلکسی، بسیاری از پردازش‌های سنگین توسط سرویس‌های گوگل انجام می‌شود؛ بنابراین احتمالاً مایکروسافت در این زمینه قصد رقابت با گوگل را دارد و می‌خواهد سرویس‌های هوش مصنوعی خود را با گلکسی AI ادغام کند.

علاوه‌بر سامسونگ، مایکروسافت از مدیران SK Hynix، LG Electronics و SK Telecom نیز برای این رویداد دعوت کرده است. کارشناسان بر این باورند که ردموندی‌ها به‌ندرت از مدیران شرکت‌های مستقر در کره جنوبی برای حضور در این جلسات دعوت می‌کند. بنابراین، مایروسافت عزمی جدی برای اتحاد با دیگر شرکت‌ها در زمینه هوش مصنوعی دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • نتایج «آزمون آموزگاری» اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد