Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دو تن از سرمربیان افسانه‌ای باواریایی ها صحبت های جالبی با یکدیگر دارند.
به گزارش آریا، یوپ هاینکس، سرمربی افسانه‌ای باشگاه بایرن مونیخ که به همراه این تیم در سال 2013 فاتح سه گانه شد، صحبتی های جالبی با هانسی فلیک، سرمربی فعلی این باشگاه که او نیز فاتح سه گانه شده است، دارد. به نقل از کیکر، یوپ هاینکس و هانسی فلیک گفت و گوی جذابی با یکدیگر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا هاینکس به تمجید از فلیک پرداخت و گفت:
در تاریخ فوتبال تاکنون یک سرمربی موفق به کسب این همه موفقیت در طول یک سال نشده است. من برای فتح سه گانه باید حدود 34 سال صبر می کردم. فقط 10 ماه طول کشید تا هانسی این کار را انجام دهد. شما نمی توانید درک کنید که او چه کار بزرگی را انجام داده است. به احترام او من کلاه از سر بر می دارم.   
از هاینکس درباره رقصی که در سال 2013 داشت سوال شد و او پاسخ داد:
باستین شوان اشتایگر جلوی 1000 نفر از من درخواست کرد تا این کار را انجام دهم. در غیر این صورت، من هرگز چنین کاری را انجام نمی دادم.  
هاینکس ادامه داد:
هانسی از استعداد یکدلی با سایر بازیکنان و توانایی برقرار ارتباط با آن ها برخوردار است. فوتبال فقط به مسائل تاکتیکی و آمادگی جسمانی محدود نیست، وضعیت روحی نیز به اندازه این دو عامل اهمیت دارد. دانستن نحوه برخورد با بازیکنان و کادرفنی، امر اساسی و بسیار مهمی است و هانسی در این زمینه عالی عمل کرده است.  
فلیک: یوپ، برخی از کادر فعلی من در فصل 2013-2012 سابقه همکاری با تو را دارند. آن ها به من کمک می کنند تا بتوانم روی مسائل اساسی و ضروری تمرکز کنم. علاوه بر ارائه فوتبالی جذاب و موفقیت آمیز، اوقات مشترکی که با یکدیگر داشتیم، بهترین قسمت کارمان در اینجا بوده است.   
خبرنگار به این دو سرمربی گفت که ویژگی مشترک آن ها این است که پس از کسب پیروزی، هیچوقت احساس خوشحالی بیش ازحدی نداشته اند و روی بازی بعدی تمرکز کرده اند.
هاینکس: طبیعی است که پس از کسب پیروزی، باید با آرامش واکنشی نشان دهیم اما در عین حال باید از کسب پیروزی لذت ببریم. پس از پیروز شدن، بلافاصله در اندیشه آماده سازی برای بازی بعدی خود هستید. فوتبال خیلی سریع پیش می رود.
فلیک:یوپ، همانطور که می دانی در بایرن مونیخ باید در بازی های خود پیروز شوید و به شکل خوبی نیز بازی کنید.   
هاینکس: کسب پیروزی با اختلاف کم با توجه به برنامه فشرده بازی ها، کاملا طبیعی است. از زمانی که هانسی هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت، بازیکنان در فرم بسیار خوبی بوده اند. دکتر برویش یک متخصص در زمینه تناسب اندام و آمادگی جسمانی است. به طور کلی، شما به یک کادرفنی حرفه‌ای، عالی، وفادار و هماهنگ نیاز دارید.   
فلیک: در طول کمپ تمرینی در دوحه، ما به بازیکنان خود مسیر کسب هر سه جام را نشان دادیم و مانند یوپ در سال 2013، ما 3 بار در طول یک روز تمرین می کنیم. ما از برنامه های تمرینی یوپ استفاده کردیم. اعتماد به نفس بازیکنان ما افزایش پیدا کرد و حس و حال خوبی داشتیم. در طول آماده سازی، بازیکنان بدون هیچگونه گلایه و شکایتی کارهای خود را به شکل بسیار خوبی انجام می دادند زیرا همه آن ها به کادرفنی اطمینان داشتند. در آن زمان تیاگو (آلکانتارا) به من گفت: مربی، این تمرینات خیلی سخت است!  
هاینکس: بازیکنان سطح بالای تنیس صدها بار به یک شکل به توپ ضربه می زنند. در فوتبال نیز شما باید اساس کار خود را هر روز تمرین کنید. این تنها راه برای بهترین شدن در زمینه پاس‌کاری است. در بایرن مونیخ می توانید مشاهده کنید که روی چنین مواردی کار می کنند.
فلیک: لویس همیلتون هر ساله قهرمان جهان می شود اما با این وجود می خواهد در هر مسابقه برنده شود. این همان چیزی است که باعث قهرمانی می شود. ما نیز احساس رضایتی نداریم و شما همیشه باید در تمرینات و بازی ها تمام تلاش خود را انجام دهید. من 55 ساله هستم و خیلی مهم بود که بتوانم خیلی سریع به موفقیت دست پیدا کنم زیرا نمی توانستم 34 سال صبر کنم. (می خندد)  
هاینکس: انجام چنین کاری در سن 80 سالگی دشوار بود.  
از این دو سرمربی سوال شد که چه عناصری از سال 2013 هنوز در بایرن مونیخ فعلی باقی مانده است و هاینکس پاسخ داد:
هر تیم سبک خاص خود را دارد. مسی از مارادونا تقلید نمی کند. هر کسی باید راه خود را برود. شما می توانید از هر چیزی و از هر کسی یاد بگیرید.   
هاینکس به تمجید از لوییس فن خال و تاثیرات او روی بایرن مونیخ از سال 2009 پرداخت و گفت:
فن خال یکی از بهترین سرمربیان تاریخ فوتبال بود. بسیاری از بازی های او را تماشا کردم و می خواستم تیم من به اندازه تیم های او جنگنده بازی کند. سبک بازی او هجومی و مالکانه به همراه یک سیستم پوششی ایستا است.   
فلیک: یوپ، در روزهای اول مربیگری خود علاقه زیادی به فوتبال هلند و فوپه دی هان یا لوییس فن خال داشتم. بنابراین ما علاقمندی های مشترکی با یکدیگر داریم.  
از هاینکس سوال شد که علت ترک بایرن مونیخ در سال 2013 چه بود و او پاسخ داد:
من آن ها را ترک نکردم، تیم را از من گرفتند. (می خندد) هانسی باهوش تر بود و ادامه داد. در سال 2012 و در تمامی رقابت ها از جمله فینال لیگ قهرمانان اروپا دوم شدیم. در حال عادی، هیچ سرمربی‌ای در بایرن مونیخ از این شرایط جان سالم به در نمی برد. اولی هونس برای من خیلی جنگید و مبارزه کرد. طبیعی است که وقتی برای باشگاه بزرگی همچون بایرن مونیخ، شخصی مانند گواردیولا در دسترس باشد، به سراغ او بروند. روند فوق العاده ما در نیم فصل دوم و پس از آن، کسب سه گانه قابل پیش بینی نبود. در سال 2013، با آرامش خاطر توانستم بازنشسته شوم.   
فلیک: ما موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی شده ایم اما همه چیز ادامه دارد. این را می دانم که اگر در اینجا متحمل دو شکست شویم، چه اتفاقی رخ می دهد. به همین خاطر، بهتر است که در بایرن مونیخ برنده شوید. با این حال، چیزی که برای من اهمیت دارد مسیر و پیشرفت تیم است. موفقیت در امروز و با روش های امروزی، کسب موفقیت فردا را تضمین نمی کند.   
از فلیک درباره کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با یک باشگاه دیگر همچون کاری که یوپ هاینکس در رئال مادرید انجام داد، سوال شد و او پاسخ داد:
در حال حاضر اگر مسیر موفقیت من در اینجا ادامه پیدا کند، مشکلی با ادامه کار خود در اینجا ندارم. حضور در مونیخ را خیلی دوست دارم. هنگامی که در سال 2019 به اینجا آمدم، بلافاصله احساس کردم که در خانه خود حضور دارم. بایرن مونیخ بهترین فرصت ها را به شما می دهد.
هاینکس درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 می گوید:
آن فینال را خودم به تنهایی و در اتاق خود تماشا می کردم زیرا دوست ندارم هنگام تماشای فوتبال کسی مزاحم من شود. هنگام تماشای فینال استرس زیادی داشتم اما نسبت به کسب پیروزی خوشبین بودم زیرا بایرن مونیخ تیمی بهتر با ذهنیت فوق العاده‌ای بود.   
هاینکس ادامه داد:
با دیدن سن و سال رئیس جمهور آمریکا، به فکر بازگشت به دنیای مربیگری می افتم. (می خندد) مجموعه فعلی بایرن مونیخ ایده آل است. هانسی، تو گروهی از بازیکنان با کیفیت را در اختیار داری. برای هر سرمربی‌ای کار کردن با چنین تیمی خیلی لذت بخش است. این یک وظیفه‌ بزرگ اما شگفت انگیزی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جو بایدن هاینکس بایرن مونیخ بایرن مونیخ کسب پیروزی سال 2013 بازی ها سه گانه سوال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال

 

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ