Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در یکصد و شصت و یکمین جلسه فوق‌العاده صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، جدول ذیل ماده واحده این مصوبه با موضوع بهای ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری املاک توسط مراجع قانونی اصلاح و یک تبصره نیز به آن الحاق شد.

در اصلاحیه این جدول ضریب تغییر کاربری باغ به سایر کاربری‌ها در محدوده مناطق یک و ۶ به ضریب ۲۵۰ و تغییر کاربری باغ به سایر کاربری‌ها در محدوده نُه منطقه دیگر به ضریب ۲۰۰ افزایش یافت؛ ضریب تغییر سایر کاربری‌ها به یکدیگر عدد ۳۰ به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق تبصره ۶ الحاقی به این مصوبه؛ ارزش افزوده ایجاد شده ناشی از تغییر کاربری املاک با کاربری فضای سبز که بر اساس تبصره یک همین مصوبه از مشخصات باغ برخوردارند، براساس ردیف یک جدول ماده واحده محاسبه و اخذ می‌شود.

در دستور کار دوم، طرح کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا، درباره اصلاح ضرایب مندرج در مصوبه شماره / ۹۸ / ۳۷۴۲ ص مورخ ۲۸/۱۰/۹۸ و اصلاحیه آن به شماره ۱۴۳/۹۹/ص مورخ ۲/۲/۹۹ با موضوع قدرالسهم سرانه خدمات عمومی موضوع ماده ۱۰۱ اصلاحی قانون شهرداری، به تصویب رسید.

ماده واحده این مصوبه اصلاح و یک بند نیز با عنوان بند ۶ و یک تبصره هم با عنوان تبصره ۸ به آن الحاق شد که بدین شرح است:

بند ۲ اصلاحی: از تاریخ اول مهرماه ۱۳۹۹ تا ۵ فروردین ۱۴۰۰ سهم شهرداری به میزان ۲۵ درصد قیمت روز کارشناسی اخذ می‌شود.

بند ۳ اصلاحی: از تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ سهم شهرداری به میزان ۳۰ درصد قیمت روز کارشناسی اخذ می‌شود.

بند ۴ اصلاحی: از تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۱ تا ۵ فروردین ۱۴۰۲ سهم شهرداری به میزان ۵۰ درصد قیمت روز کارشناسی اخذ می‌شود.

بند ۶ الحاقی: از تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ سهم شهرداری به میزان ۷۰ درصد قیمت روز کارشناسی و از ۶ فرورودین ۱۴۰۳ سهم شهرداری به میزان ۱۰۰ درصد قیمت روز کارشناسی اخذ می‌شود.

تبصره ۸ الحاقی: مؤدیانی که قبل از تاریخ اجرایی شدن این مصوبه اقدام به پرداخت به شهرداری کرده باشند و با احتساب این مصوبه بستانکار شوند، کد نوسازی ملک مربوطه به عنوان بستانکار لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز مناطق 11 گانه سهم شهرداری به میزان تغییر کاربری تا ۵ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلنا: نمایندگان کارگری هنوز مصوبه مزدی ۱۴۰۳ را امضا نکرده‌اند

احتمال دارد مصوبه مزدی تغییر کند.

به گزارش ایلنا، هفته گذشته، نشست‌هایی در شورایعالی کار با هدف اصلاح مصوبه مزدی ۱۴۰۳ برگزار شد؛ پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که احتمال تغییر مصوبه مزدی زیاد است و به احتمال زیاد برخی از آیتم‌های دستمزد دچار تغییر می‌شود.

در عین حال، اعضای کارگری شورایعالی کار هنوز هیچ مصوبه‌ای را امضا نکرده‌اند؛ کارگری‌ها با دولت و کارفرمایان به توافق نرسیده‌اند و تا این لحظه هیچ صورت‌جلسه‌ای را امضا نکرده‌اند.

به نظر می‌رسد نشست‌های سه‌جانبه در ارتباط با اصلاح مصوبه مزدی ادامه داشته باشد.  

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز
  • ایلنا: نمایندگان کارگری هنوز مصوبه مزدی ۱۴۰۳ را امضا نکرده‌اند