Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه مسافران پرواز عسلویه ـ تهران شرکت هواپیمایی وارش به علت نقص فنی هواپیما دچار اضطراب شده‌اند.

در این ویدئو نشان داده می‌شود که مسافران به علت بروز نقص فنی در سیستم هوای کابین از ماسک‌های اکسیژنی که از بالای سرشان خارج می‌شود، استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمای وارش برای انجام 4 پرواز در مسیر تهران،  عسلویه، اصفهان، عسلویه، تهران در روز یکشنبه 16 آذر برنامه‌ریزی شده بود.

به گفته رضایی‌فر، دو پرواز اول توسط هواپیما بدون ایراد انجام می‌شود و در پرواز سوم در مسیر اصفهان به عسلویه در ارتفاع 31 هزار پایی سیستم هوای فشرده کابین مسافران دچار نقص فنی شده و خلبان برای رعایت نکات ایمنی ماسک‌های اکسیژن را در اختیار مسافران قرار داده است و این هواپیما در فرودگاه شیراز فرود اضطراری می‌کند.

به گفته مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری ، این پرواز 82 مسافر و 8 خدمه داشت و همگی مسافران بدون هیچ گونه صدمه و در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

رضایی‌فر گفت: این هواپیما بدون مسافر به تهران بازگشته است، نقص فنی آن رفع شده است و امروز 17 آذر پرواز برنامه‌ریزی شده خود را بدون مشکل انجام داده است.

مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: بررسی این نقص فنی در دست اقدام است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی شرکت هواپیمایی پرواز سوانح سازمان هواپیمایی نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، پرواز‌های امروز صبح شرکت هواپیمایی زاگرس، در مسیر‌های تهران_کرمان_تهران و پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان_بغداد_کرمان، به‌دلیل محدودیت عملیاتی اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا لغو و زمان جدید پرواز از طریق پیامک از طرف شرکت هواپیمایی مربوطه به مسافران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرده بود: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده اند و فعلا پرواز‌ها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف