Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باند دوم جاده شادمهر - کاشمر - بردسکن به طول ۱۱۰ کیلومتر از مهمترین پروژه‌های عمرانی و زیربنایی منطقه است که لازم است مسوولان استانی و همچنین وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال  برای اجرای قطعه سوم این جاده ۳۴۰ میلیارد ریال از طریق وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده که از این میزان از محل تخصیص سه ماهه اول حدود ۱۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و همچنین اسناد خزانه اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر تخصیص ۱۰۰ درصدی این بودجه از سازمان برنامه و بودجه کشور هستیم گفت: در دیداری که با وزیر راه داشتم و هم طی مکاتباتی بر لزوم تخصیص اعتبار مورد نیاز برای این پروژه مهم تأکید کردم که وزیر راه و شهرسازی نیز طی دستور مکتوب به معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه با تصریح بر مهم و دارای اولویت بودن این محور تأکید کرد در برنامه سال ۱۴۰۰، این پروژه باید به طور ویژه مورد توجه واقع شده و تقویت شود.

وی افزود: تخصیص این بودجه را از سازمان برنامه و بودجه و از طریق کمیسیون تلفیق نیز پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام نیک‌بین ادامه داد: هم اکنون پیمانکار پروژه آمادگی سرعت بخشیدن به کار را دارد ولی به دلیل تزریق قطره‌ چکانی اعتبارات، کار به کندی پیش می‌رود که امیدواریم در سال جاری شاهد تخصیص اعتبارات مصوب باشیم.

دو بانده شدن جاده ۵۶ کیلومتری شادمهر - کاشمر از مصوبات اجرا نشده دولت دهم است که اجرای بخشی از آن در دولت یازدهم محقق شد.
کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟

 نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نامه ای را در معرض دید همکاران، افکار عمومی، رسانه ها قرار می دهم که ده ها نفر از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواستند با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری، فرهنگ، هنر، صنعت، علم و کشاورزی دارد به این خطه رسیدگی ویژه ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس جلسه! الان هم کشاورزان اصفهان حرف هایی دارند که بعضا شنیده نشده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. البته موضوع آب اصفهان هم که باید در کانون توجه قرار می گرفت قرار نگرفته است.

وی افزود: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرونشست اصفهان ۴۰ برابر نرخ جهانی فرونشست زمین در ایران ۹۰ برابر میانگین کشور‌های توسعه یافته

دیگر خبرها

  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است