Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:07:34 GMT

افزایش تقاضا برای اکسیژن طبی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۳۹۲۸

افزایش تقاضا برای اکسیژن طبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : با صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای "شرکت پارت اکسیژن" نیاز بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین مردم عادی که در منازل بستری هستند به اکسیژن طبی برطرف می‌شود.

او با بیان اینکه تولید کنندگان اکسیژن طبی باید با نظارت این اداره کل فعالیت کنند، گفت : واحد‌های تولیدی ملزم به رعایت استاندارد ملی ۳۲۴۰ اکسیژن طبی می‌باشند که پارامتر‌هایی از جمله غلظت گاز اکسیژن (حداقل ۹۹ درصد حجمی)، دی اکسید کربن، مونواکسید کربن، رطوبت گاز و مواد اکسید کننده باید مطابق استاندارد مربوطه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرکت پارت اکسیژن با مشاوره‌های فنی کارشناسان این اداره کل موفق به دریافت پروانه استاندارد و بازگشت به چرخه تولید شد که با این احتساب، خوشبختانه در حال حاضر سه شرکت تولید کننده گاز اکسیژن طبی در استان دارای نشان استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد استان افزود: به جامعه ایثارگر کادر درمان و مردم استان کرمانشاه اطمینان خاطر می‌دهیم که اکسیژن طبی واحد‌های تولیدی تحت پوشش دارای انطباق با استاندارد و الزامات مربوطه است و این اداره کل تمام توان فنی و کارشناسی خود را در راستای تحقق این امر جهت سلامت و ایمنی جامعه انجام خواهد داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداردهای جهانی استاندارد سازی اکسیژن درمانی اکسیژن رسانی اکسیژن طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  رئیس دانشگاه شهرکرد گفت:کتاب پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضا محور دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال ۱۴۰۲  منتشر و حدود ۷۰ پایان نامه و رساله برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید معرفی شدند.
پیرعلی افزود: در این بین نام ۲ پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهرکرد با موضوع‌های "بهینه‌سازی پارامتر‌های فرآیند تزریق پلاستیک درپوش محفظه خون با استفاده از نرم‌افزار مولدفلو و یادگیری ماشین" رشته مهندسی مکانیک با راهنمایی دکتر سید حسن نوربخش، توسط محمد توکلی و "تخریب سونوفنتون فنازوپیریدین با استفاده از نانوکاتالیس مغناطیسی FeMnO ۳" رشته شیمی تجزیه با راهنمایی دکتر سعید اسدپور، توسط مرضیه نادری اشکفتکی به انجام رسیده‌اند که در بین پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • تولید جهانی نفت کاهش یافت
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • ژست سوئیسی استاندارد خودرو قیمت‌ها را افزایش می‌دهد؟