Web Analytics Made Easy - Statcounter



محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جا دارد به تیم حریف بابت یک امتیازی که گرفت، تبریک بگویم.

به گزارش تسنیم، محمود فکری پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جا دارد به تیم حریف بابت یک امتیازی که گرفت، تبریک بگویم. به تیم داوری هم که خیلی خوب قضاوت کرد، تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان روند بازی‌های قبلی، مجدداً ادامه پیدا کردند. متأسفانه بازی امروز را با سوت‌هایی که زدند و تصمیماتی که گرفتند، به هم زدند.

وی افزود: قبل از بازی اعتراضی به داوری داشتم و خواهش کردم دقت داشته باشند، اما متأسفانه بعد از گل ما همه چیز برگشت. متأسفانه یک جورایی همه شمشیر را از رو بسته‌اند. شب بازی می‌گویند یک بازیکن‌تان محروم است، روز بازی هم یک بازیکن دیگر. خیلی‌ها کارهایی می‌کنند و با آن کاری ندارند، اما تمام تمرکز ما و بازیکنان را به‌هم می‌زنند. مشخص است که کارهایی که انجام می‌دهند، مشخص است از کجا آب می‌خورد و نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد و شکل بگیرد. به هدف‌شان هم می‌رسند و هر کاری می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم آماده شویم تا با خیلی چیزها بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه تیمش به راحتی دو امتیاز خانگی را از دست داد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که امروز افتاد، می‌توانستیم با گرفتن سه امتیاز با تیم صدرنشین هم‌امتیاز شویم. سه امتیاز بازی امروز خیلی مهم بود و به گل هم رسیدیم. از سد حریف گذشتیم، اما از سد اشتباهات داوری نگذشتیم. گلی که نفتی‌ها زدند، پرسیدم و گفتند آفساید درست بوده است. در محوطه جریمه نفت پنالتی شد، اما نگرفتند. در صحنه‌هایی کمک داور به سود ما پرچم می‌زد، اما داور وسط آن را عوض می‌کرد و به ضررمان تصمیم می‌گرفت. هیچ هماهنگی بین داوران نبود و متزلزل نشان می‌دادند.

فکری ادامه داد: داور وسط با ما لجبازی می‌کرد و خیلی راحت به بازیکنان و نیمکت استقلال کارت نشان می‌داد. در بحث فنی باید بگویم، چه در گلی که آفساید بود و چه در گلی که خوردیم، بازیکن حریف را گم کردیم و فرصت به آنها دادیم تا به گل برسند. با امتیازاتی که داریم، به صدر جدول نزدیک هستیم و فاصله آنچنانی نداریم. باید ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم تا به امید خدا در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم. برای ضعف داوری نمی‌توانیم کاری کنیم. وقتی صحبتی انجام می‌دهیم، کمیته داوران و داوران قرار نیست، لجبازی کنند. داوران به نوعی خدای زمین هستند و نباید دنبال لجبازی باشند.

وی تصریح کرد: یک سوت اشتباه تیم را بالا و پایین می‌کند. وقتی حرف می‌زنیم، نباید باعث ناراحتی داوران. داور نباید در زمین لجبازی کند. داوری که لجبازی کند فاکتور داوری را ندارد. چهار هفته حرف نزدیم عین آب خوردن علیه ما سوت زدند. در بازی با فولاد آن پنالتی را نگرفتند و یک پنالتی را برای آنها گرفتند. در برنامه تلویزیونی چهار کارشناس می‌آورند، یکی می‌گوید صحنه مشکوک است و دیگری چیز دیگری می‌گوید. انگار ما از فوتبال چیزی نمی‌فهمیم و کارشناسان داوری می‌فهمند. خیلی راحت امتیازات را از ما گرفتند. برای یک تیم قشنگ سوت می‌زنند و اشتباهات‌شان به سود آنهاست، اما اشتباهات به ضرر ماست. متأسفانه باید با این اشتباهات جلو برویم.

پورموسوی: کمک داور، گل ما را به خاطر اعتراض نیمکت استقلال مردود اعلام کرد

اکبر پورموسوی، سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی امشب (دوشنبه) تیمش مقابل استقلال که با تساوی یک، یک به پایان رسید، اظهار کرد: به بازیکنان تیمم صنعت نفت تبریک می‌گویم. علی‌رغم اینکه گل سالمی زدیم اما توسط داور مردود اعلام شد، بازیکنان ما توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. باشگاه صنعت نفت با این بازیکنان می‌تواند به آینده امیدوار باشد.

متاسفانه جایگیری کمک‌داور اشتباه بود و گل طالب را به اشتباه آفساید گرفت. کمک داور در این دیدار مردد بود و وقتی اعتراض استقلالی‌ها را دید، پرچم زد. اگر یک امتیاز را در این بازی نمی‌گرفتیم، بی‌انصافی بود. خوشبختانه بازیکنان ما بعد از این اشتباه، اخلاق‌مداری کردند و توانستند حقشان را بگیرند. بازیکنان صنعت نفت نشان دادند که هفته به هفته بهتر می‌شوند.

***

دیدار تراکتور و فولاد

منصوریان: به جای جواد، باید بقیه را بغل می‌کردم!/ به خاطر داوری ۴ امتیاز از کیسه‌مان پرید

علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی با فولاد که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: فولاد تنها در ۱۰ دقیقه ابتدای نیمه دوم از ما بهتر بودند. بازی بسیار سنگینی بود و من از عملکرد بازیکنان‌مان راضی هستم. در اینطور بازی‌ها یا با یک گل برنده می‌شوید یا بازنده‌ می‌شوید. تیم داوری در کل بازی کنترل خوبی داشت. متاسفانه ولی در دو بازی خانگی تراکتور با ۳۵ میلیون هوادار در حق‌مان جفا شده است. دوستان رسانه‌ای اجازه ندادند که "آی‌پدم" را به نشست خبری بیاورم. محمد عباس‌زاده با اختلاف زیادی در آفساید نبود. ما این موضوع را با سیستم حرفه‌ای آنالیزی که داریم فهمیدیم. اگر VAR در این بازی بود با دو گل به پیروزی رسیده بودیم. فوتبال ما به این موضوع نیاز دارد.

او افزود: ما بازی را در دقیقه ۸۴ برده بودیم. ابتدا در این صحنه فکر کردم اشتباه کردم اما سریعا به آنالیزرهایمان گفتم که موضوع را بررسی کنند. این آفساید اشتباه تقصیر کمک داور بازی بود. تا VAR نیاید ما به حق‌ و حقوقمان نمی‌رسیم. تا الان ۴ امتیاز از کیسه ما پریده است. اگر این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس بیفتد، نگاه‌ها به آن متمرکز می‌شود ولی اگر برای تراکتور با ۳۵ میلیون هوادار رخ دهد، نهایتا ۳۵ ثانیه برای آن وقت می‌گذارند. فکر می‌کنم در نیمه نخست هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

سرمربی تراکتور در ادامه گفت: فکر می‌کنم شادی در تیم فولاد باشد چون یک امتیاز گرفتند. خدا را شکر که حواس تیم داوری هم پرت شد و یک پنالتی و یک آفساید برای ما اشتباه شد. با تمام احترام به داوری نگاه می‌کنم. تیم‌های داوری ما باید قبل از شروع نیم فصل قرارداد حرفه‌ای منعقد شود تا فقط یک شغل داشته باشد.

منصوریان در ادامه در واکنش به سوالی که از تیمش ایراد فنی گرفته شده بود و همچنین سوالی درباره واسعی، توضیح داد: برای سوال اول به او می‌گویم که بازی‌هایمان را یک بار دیگر ببیند. من قبل از بازی استعلام واسعی را گرفتم و آقای نصیرزاده گفت که ایرادی ندارد. رای رسمی او برای دو، سه روز آینده اعلام می‌شود و به همین دلیل در این بازی می‌توانستیم از واسعی استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که تغییر استادیوم محل برگزاری بازی‌های تراکتور به ضرر این تیم نیست، بیان کرد: عظمت استادیوم یادگار زمانی مشخص می‌شود که هوادار در آن حضور داشته باشد در غیر اینصورت تاثیر معکوس دارد. در ایران تیم‌ها مقابل استقلال، تراکتور و پرسپولیس با تمام قوا بازی می‌کنند. استادیوم بدون ۸۰ هزار نفر هیچ توفیقی ندارد. استادیوم دخل و تصرفی در نتایج ما ندارد. اگر ویدئو چک بود ما ۱۰، ۱۱ امتیاز داشتیم.

سرمربی تراکتور درباره حواشی آخر بازی اظهار کرد: من از حواشی دور هستم و علاقه‌ای ندارد که تحت حاشیه باشم. امروز باتوجه به این که آقا جواد مهمان ما بود، نهایت مهمان‌نوازی را به جا آوردیم. من یک لحظه احساس کردم که بحثی به وجود آمد و به همین دلیل بلافاصله جواد را بغل کردم. جواد برگشت به من گفت که یکی از اعضای تیم ما به او توهین کرده است و به همین دلیل اگر توهینی صورت گرفته از او عذرخواهی می‌کنم. اشتباه من این بود که جواد را بغل کردم، من باید بقیه را بغل می‌کردم. من یک لحظه برگشتم دیدم که آقای اکبریان دو کارت قرمز داده است. برای من عجیب بود که هیچ‌کس نمی‌توانست ساسان انصاری را کنترل کند. به جواد گفتم یکی را بفرست تا ساسان را کنترل کند. اصل کار جواد بود که من از او معذرت خواهی کردم اما دیدم آن پشت چه غائله‌ای به وجود آمده است. این حواشی باید یک جا تمام شود. داور اگر می‌خواست کارت قرمز دهد، باید شش، هفت کارت قرمز می‌داد.

منصوریان در پایان گفت: باید هواداران ما با فاصله دو، سه متر هم شده در استادیوم حضور داشته باشند.

نکونام: کمترین حق‌مان کسب یک امتیاز بود که گرفتیم/ یکی از کمک‌های منصوریان بی‌احترامی کرد

جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: روند بازی همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم پیش می‌رفت و توانستیم تیم خوب و پرمهره تراکتور را در خانه خودش متوقف کنیم.

وی در ادامه افزود: در 10 دقیقه آخر، مسابقه به سمت بازی مستقیم رفت، ولی باز هم بازی در اختیار ما بود و به هدفی که در فوتبال داشتیم، رسیدیم، ولی متأسفانه در تمام کردن توپ‌ها دقت لازم را نداشتیم و نتوانستیم بازی را ببریم. کمترین حق‌مان کسب یک امتیاز بود که گرفتیم. در رختکن به بچه‌ها گفتم واقعاً از این موضوع ناراحتیم، ولی مثل بازی آلومینیوم که خوب بازی کردیم و شایستگی پیروزی را داشتیم در این بازی هم امتیاز از دست دادیم.

نکونام درباره درگیری اواخر بازی بین نیمکت‌های دو تیم گفت: تمرکزمان کاملاً روی تیم‌مان بود و حاشیه‌ای هم وجود نداشت، فقط مشکلی که به وجود آمد این بود که یکی از کمک‌های آقای منصوریان بی‌احترامی کرد که ایشان هم بابت این اتفاق عذرخواهی کرد. موضوع فقط همین بود و اتفاق دیگری رخ نداد. از ابتدای بازی با تمرکز کار کردیم و برای همین تیم‌مان خوب بازی کرد.

سرمربی فولاد خوزستان اشاره کرد: امیدوارم بتوانیم در ادامه راه علاوه بر بازی خوب بتوانیم گل هم بزنیم و نتیجه بگیریم. در بازی امروز هم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ولی متأسفانه با یک امتیاز باید تبریز را ترک کنیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم شمس آذر برای ادامه رقابت‌های این فصل لیگ برتر اظهار کرد: از ششم فروردین تمرینات را آغاز کردیم و به احتمال فراوان یازدهم هم با نساجی مازندران در تهران دیدار تدارکاتی خواهیم داشت. محروم نداریم و امیدوارم تا روز بازی با ذوب‌آهن که هجدهم فروردین است بازیکنی هم مصدوم نشود.  

سرپرست تیم شمس آذر در خصوص انتقاد‌هایی که به نتایج شمس آذر در نیم فصل دوم لیگ برتر شده، گفت: یکی از موارد برنامه‌ریزی است. هر چهار روز یک بار بازی کردن، برای تیمی مثل شمس آذر سخت است. قطعاً کیفیت تیم پایین می‌آید، چون ما ظرفیت آن را نداریم چهار روز یک بار بازی کنیم. برنامه‌ریزی که برای بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شد هم به تیم ما آسیب زد و از دور رقابت‌ها خارج شدیم. قابل پیش‌بینی بود که نتوانیم هر چهار روز یک بار بازی کنیم و خودمان هم این موضوع را می‌دانستیم.  

وی ادامه داد: ضعیف‌ترین بازی فصل خود را برابر نساجی مازندران ارائه کردیم. در دیدار با تراکتور در نیمه دوم خلق موقعیت خوبی داشتیم. برابر آلومینیوم هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. بازی با استقلال خوزستان، با هوادار و با مس رفسنجان هم تلاش خود را برای کسب نتیجه کردیم. عدم تمرکز مانع از آن شد تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم. این یک حقیقتی است که با جدایی رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی که در نیم فصل اول روی نیمی از گل‌های ما تأثیر مستقیم و غیرمستقیم داشتند، جا افتادن بازیکنان جدید زمان‌بر است. فقط بازی با سپاهان و نساجی خوب نبودیم، ضمن اینکه برابر سپاهان قبل از ۱۰ نفره شدن شرایط خوبی داشتیم. علاوه بر برنامه‌ریزی، در مباحثی، چون تجربه و حرفه‌ای بودن بازیکنان دچار مشکل هستیم.  

چگینی درباره رفت و برگشت سعید دقیقی در نیم فصل و اینکه جدایی و بازگشت سرمربی تیم روی عملکرد شمس آذر تأثیر منفی گذاشت، خاطرنشان کرد: نه اصلاً، شاید برخی همکاران چنین موضوعی را می‌گویند ولی من اصلاَ قبول ندارم. چند روز دقیقی نبود، اما بازگشت و به کارش ادامه داد. از طرفی دیگر مدیریت باشگاه، بازی‌های تیم را می‌بیند و وقتی سیاست جریمه در دستور کارش نیست، به این نتیجه رسیده که تیم با همه توان تلاش می‌کند. ما یک خانواده‌ایم و قطع به یقین بازیکنان و کادرفنی همه به دنبال جبران امتیاز‌های از دست رفته هستند. هم قسم شدیم در سال ۱۴۰۳ با کسب نتایج خوب جبران کنیم. انتظارات را بالا بردیم و باید با کیفیت خوب خود نتایج لازم را بگیریم. از بازی با ذوب‌آهن شروع به کسب نتیجه می‌کنیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا دست پر به قزوین بازگردیم.  

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور جنجالی ایران - قطر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا سوت می‌زند
  • واکنش تنـد امام جمعه به داوری زنان در مسابقات فوتبال مردان!
  • فیلیپ لام: بایرلورکوزن قهرمان بوندسلیگا خواهد شد و این اتفاق خوبی است
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست