Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در وبینار گرامیداشت روز دانشجو که به ابتکار دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد گفت: این جنایات بطور کامل محور عداوت و دشمنی را مشخص می‌کند. دشمن به دنبال سلطه بر همه امور است و می‌خواهد هیچ فردی از ملت ما باسواد نشود و پیشرفت نکند زیرا سواد و علم ما را از سلطه و وابستگی به استکبار خارج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: آنها می‌خواهند ما همیشه زیر دستشان باشیم. دشمنان در تلاش بوده‌اند تا امکان استقلال را از ما بگیرند لذا از دانشجوکشی به استادکشی رسیده‌اند.
 
علم الهدی شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: شهادت برای این شهید یک عطیه الهی و مابه‌ازای تمام ایثارگریها و فداکاریهایی است که فخری‌زاده در طول عمرش انجام داده بود.
 
وی گفت: دکتر محسن فخری‌زاده یک استاد نابغه بود اما دو هزار دانشجوی رشته فیزیک ما در این کشور در مسیر کمال، هر کدامشان یک دکتر فخری‌زاده خواهند شد. وقتی بنا شد یک نفر برود و جای آن را دو هزار نفر بگیرند دیگر هیچ کاری از دشمن ساخته نیست. دشمنان با عالم‌کُشی به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و نخواهند رسید.
 
آیت‌الله علم‌الهدی افزود: نکته قابل توجه این است که شهادت فخری‌زاده نشانگر تداوم خط ۶۷ ساله جنایتها و عداوت استکبار جهانی می‌باشد. ۶۷ سال پیش در روز ۱۶ آذر ماه نخستین قربانی علم و دانش جلوی پای نیکسون معاون وقت رییس جمهور آمریکا در دانشگاه تهران صورت گرفت و آخرین آن نیز هفت روز پیش بود که استاد نابغه علمی را از دست دادیم.
 
وی ادامه داد: ۱۶ آذر ۱۳۳۲ نخستین کشتار و جنایت مستقیم رژیم ستم‌شاهی با همکاری آمریکا در دانشگاه تهران بود. این کشتار ثابت کرد که نقطه محوری عناد و دشمنی استکبار آمریکا با ما در همه عرصه‌های علم، دانش و استقلال است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هیچگاه با چنینی شرایطی نمی‌شود با دشمن هم‌پیمان شد. بایدن در همان ابتدای انتخابش "بلینکن" را که یک صهیونیست پرورش یافته برای گسترش اهداف صهیونیستم است منصوب کرد. همینطور کاملا هریس معاون بایدن یک زن صهیونیست است که صندوقهای کمک را برای درختکاری اسراییل در آمریکا راه‌اندازی کرد و از همه اینها بدتر عنصر ناپاک صهیونیستی سوزان رایس بود که به ‌عنوان معاون وزیر خارجه قرار داد.
 
وی افزود: بایدن در همین ابتدای انتخابش سه هدیه بزرگ به رژیم صهیونیستی داد تا با وقاحت تمام به جنایاتش در کشور ما و دیگر کشورهای خاورمیانه ادامه دهد. این حرکت آمریکا چراغ سبزی به اسراییل است تا در کشور ما دست به کشتن استاد فرزانه اندیشمند، دکتر فخری‌زاده بزند.
 
آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: درست نیست که هنوز دولتی در آمریکا تشکیل نشده بازهم زمزمه برگشتن به برجام شنیده می‌شود. با اینکه هنوز بایدن به سر کار نیامده در مصاحبه‌اش با روزنامه نیویورک‌ تایمز می‌گوید که شرط برگشتن به برجام در دو نکته محدودیتهای دائمی هسته‌ای ایران و توسعه برجام به جریان موشکی و منطقه‌ای است.
 
وی نسبت به آنچه که "تمایل برخی جریانها به مذاکره مجدد" خواند انتقاد و بیان کرد: چطور یک عده هنوز هم فکر می‌کنند با برجام می‌شود به پیشرفت رسید. چطور می‌شود که به او اعتماد کرد، با دشمنی که ۶۷ سال جنایاتش در کشور ما بسیار مشهود است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: فخری زاده علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، اظهار داشت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

استاندار همدان با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند، افزود: اجر‌ و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن