Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهلول قاتل شیما / به گزارش اختصاصی رکنا، روزی که پدر شیما در استودیوی رکنا حضور یافت، امیدوار بود دخترش صحیح و سالم پیدا شود اما در صحبت هایش می شد فهمید او حتی به پیدا شدن پیکر دخترش هم راضی بوده است. شاید به این خاطر که او می دانست بهلول کیست.

پدر شیما از آغاز این پرونده در نقش یک کارآگاه جنایی قرار گرفت و حتی در قسمت هایی از این پرونده قتل به تنهایی برخی از مسائل را روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا که جسد شیما در حیاط صاحبخانه بهلول قاتل شیما  پیدا شد برای خودم جالب بود بدانم پدر قربانی چه حرف هایی برای زدن دارد.

بنا براین گزارش، هنگامی که با او تماس گرفتم هنوز از پیدا شدن جسد دخترش خبر نداشت، می دانستم که هم غمگین می شود و هم شاید راضی!.؛ راضی برای اینکه پس از کلی پیگیری و دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در آخر مشخص شد بهلول دروغ می گوید.

پدر در تعقیب بهلول قاتل شیما

پدر شیما گفت: من از همان اول می دانستم دخترم توسط بهلول بلایی سرش آمده اما اگر آن روز آن مامور آگاهی سید خندان موضوع را جدی تر می گرفت دخترم الان زنده بود. ماموران اداره 10، سردار لطفی و جناب آقای شهریاری دادستان جنایی در این پرونده واقعا لطف داشتند. این کم کاری مخصوص یک نفر است و نباید زحمت عوامل قضایی و انتظامی را فراموش کرد. من اگر بتوانم با آیت الله رئیسی رئیس محترم قوه قضاییه صحبت کنم خیلی حرف ها دارم که با ایشان باید درمیان بگذارم

او ادامه داد: بعد از پیدا شدن جسد دخترم، رفتم مقابل خانه ای که جسد در آنجا پیدا شد. آنطور که از اهالی محله باخبر شدم، بهلول قاتل شیما آذرماه سال گذشته ساعت 2 بامداد در حال کندن باغچه بود که همسایه ها متوجه صدا می شوند و حتی به او اعتراض هم می کنند. بیش از یک سال فریاد زدم که بهلول قاتل است اما حرفم را کسی گوش نکرد و متهم با قرار وثیقه آزاد شد. فکر می کنم شیما سه ماه زنده بود اما در آخر جسد دخترم پیدا شد. بهلول قاتل شیما 5 روز ماموران پلیس را با بلدوزر در مرز خداآفرین بازی داد تا جسد دخترم پیدا نشود تا روند پرونده تغییر کند. دومرتبه و یک اعتراف کذب دیگر؛ بهلول زمانی که متوجه شد این دروغ ها راه به جایی نمی برد اعتراف می کند که جسد را در جاده چالوس دفن کرده است. اما این اعتراف هم دروغ بود! همه اینها، داستان سرایی مغز قاتل بی رحم بود که در آخر به اجبار محل جسد را به ماموران گفت. من فقط اعدام سریع بهلول را خواستارم.

پدر شیما  گفت که بهلول همان آدمی است که می گفت: من خودم پدرم و هیچ وقت با دختر مردم همچین کاری نمی کنم. او می گفت که از دخترم 10 هزار تومان پول گرفته و او را در نظام آباد پیاده کرده است. بهلول قاتل شیما همان آدمی است که گفته بود شیما یک شب کلید را پیدا و فرار کرده است. بهلول همان آدمی است که می گفت شیما براثر موادمخدر فوت کرده است. باور کنید اشخاصی که بهلول را در پایانه بیهقی معرفی کردند قسم می خوردند بهلول شغلش همین است. اغفال دختران و بعد...

پدر شیما در آخر گفت: یقین دارم بهلول خفاش شب را هم می گذارد جیبش، من فقط می خواهم آقای رئیسی و سردار لطفی را ببینم. از آنها می خوام به من وقت بدهند تا حرف هایم را بزنم. حرف هایی دارم که در زمان مناسب آنها را رسانه ای می کنم.

فرضیه قتل های سریالی بهلول قاتل شیما

به گزارش خبرنگار رکنا ، از روز گذشته که بهلول قاتل شیما پس از کلی دروغ در آخر به قتل اعتراف کرد و باوجود فرضیه هایی که به گوش می رسد برخی از مردم در فضای مجازی احتمال می دهند بهلول قاتل سریالی دختران اغفال شده باشد. نباید فراموش کرد که پدر شیما در نخستین مصاحبه اش به پیدا شدن تعداد زیادی کفش و لباس دخترانه در خانه بهلول قاتل شیما اشاره کرد و حتی پس از دستگیری بهلول برای آخرین مرتبه، 2 روز بعد همسایگان بهلول قاتل شیما زنی را که در خانه او محبوس بود با کمک آتش نشانی نجات دادند.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا بهلول قاتل شیما انگیزه واقعی خود را از این قتل بیان می کند  یا پای جسدهای دیگری در میان است؟! بهلول چگونه کلید صاحب خانه خود را به دست آورده، آیا او در این پرونده همدست دارد؟ و کلی علامت سوال دیگر...آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهلول قاتل شیما رکنا اخبار حوادث قتل جنازه جسد خفاش شب شیما صباگردی مقدم بهلول قاتل شیما سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم زن مرد قتل ایران قیمت کرونا ساعت بازیگر سینما و تلویزیون بهلول قاتل شیما پدر شیما پیدا شدن پیدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان

صهیونیست‌ها در تازه‌ترین جنایت خود، با طراحی یک تله پهپادی، ساکنین غزه را به امدادرسانی یکدیگر فرامی‌خواند و در موقعیت مناسب، آنها را مورد هدف قرار می‌دهد.

سرویس جهان مشرق - رژیم صهیونیستی اخیرا از تازه‌ترین جنایت خود رونمایی کرده است. این رژیم از طریق پهپاد صدای درخواست کمک کودکان و زنان فلسطینی را پخش می‌کند و مردم عادی ساکن غزه که به قصد امدادرسانی به محل صوت شنیده شده مراجعه می‌کنند، به محض قرار گرفتن در محل و موقعیت مناسب، هدف قرار می‌دهد. اخیرا برخی تصاویر هدف قرار گرفتن مردم غزه بوسیله پهپادهای صهیونیست نیز منتشر شده است.

این روزها که رژیم صهیونیستی بابت تحمل ضربه سنگین از عملیات پهپادی - موشکی وعده صادق به شهروندان و کارمندان شهرک‌نشین دستور داده هیچگونه تصویر و فیلمبرداری از آثار اصابت موشک‌ها منتشر نشود، تنها افتخار آن، انتشار تصایر حمله پهپادی به ساکنان ‌بی‌پناه غزه در یک تله ناجوانمردانه است.

همزمان با این جنایت، اخیرا ابعاد تازه‌تری از اعدام بیماران بیمارستان شفا در غزه نیز منتشر شده که نشان ‌می‌دهد سربازان ارتش رژیم صهیونیستی پس از محصاره و کشتار بیماران و مراجعین این بیمارستان، آنها را به صورت گورهای دسته‌جمعی دفن کرده اند. در تصاویر منتشر شده از پیکر شهدا مشخص است که برخی از آنها با زیر گرفتن تانک اعدام شده‌اند.

رژیم خبیث و جنایتکار صهیونیستی این مرکز غیرنظامی را با صدها پیاده‌نظام و پشتیبانی خودروهای زرهی و تانک محاصره کرده بود!

تصاویری از اعدام بیماران بیمارستان شفا با زیرگرفتن تانک و محاصره بیمارستان با خودروهای زرهی و نظامی

با نزدیک شدن به هفت ماه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه، وزارت فلسطین اعلام کرده است تاکنون ۳۳ هزار و ۸۴۳ شهید و ۷۶ هزار و ۵۷۵ زخمی ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟