Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته، استان کردستان از وضعیت قرمز خارج شده و به وضعیت نارنجی رسیده است، گفت: در صورت تغییر وضعیت هر کدام از شهر‌های استان از وضعیت فعلی، اطلاع رسانی شده و بر اساس وضعیت هشدار جدید اقدام خواهند کرد. بهمن مرادنیا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین اقدامات جهت مقابله با کرونا در استان کردستان اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته،استان کردستان از وضعیت قرمز خارج شده و به وضعیت نارنجی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی با اشاره به دستورالعمل جدید نحوه فعالیت ادارات استان کردستان که از روز شنبه به کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، افزود: ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کردند.    استاندار کردستان با تاکید بر اینکه  در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۵۰درصد کارکنان انجام می‌شود، افزود: کلیه ماموریت‌های اداری غیر ضرور لغو است و جلسات ضروی باید با تعداد کم افراد برگزار و فاصله اجتماعی رعایت شود. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه تجمع ممنوع است، گفت: تمام مراکز آموزشی از جمله آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه‌ها بطور کامل تعطیل است.   مرادنیا با تاکید بر اینکه در صورت تغییر وضعیت هر کدام از شهر‌های استان از وضعیت فعلی، اطلاع رسانی شده و بر اساس وضعیت هشدار جدید اقدام خواهند کرد، گفت: از هماهنگی مردم در طول دو هفته گذشته که باعث شدند از وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا عبور کنیم، سپاسگزارم و امیدواریم با یک هماهنگی جمعی دیگر موفق به شکست کرونا شویم.    بیشتر بخوانید:  استاندار کردستان: سنندج، مریوان، کامیاران و قروه در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارند

انتهای پیام/ 

برچسب ها: بهمن مرادنیا استاندار کردستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهمن مرادنیا استاندار کردستان استاندار کردستان استان کردستان وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • صدور وضعیت هواشناسی سطح نارنجی درچهارمحال و بختیاری
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان