Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، انبار علوفه دامداری 6 هزار هزار رأسی متعلق به بابک علیزاده در روستای امیر آباد منطقه یکانات از توابع بخش یامچی شهرستان مرند، به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

در پی بروز آتش سوزی در انبار علوفه این دامداری و تماس با آتش نشانی شهرداری یامچی- ایوغلی ، تیم مهار آتش با توجه به حجم آتش سوزی و گستردگی حریق در محل حادثه حضور یافته و با تلاش تیم آتش نشانی و حضور به موقع مردم و اهالی روستا از سرایت آتش به مکان ‌های مجاور و جایگاه دام‌ ها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  ویژه مرند گفت: این آتش سوزی با توجه به اظهار خود دامدار و بررسی اولیه بیش از 2 تا 3میلیارد تومان با سوختن 150هزار تن علوفه (یونجه، کاه و کلش ،کنسانتره دامی ) خسارت بر جای گذاشته است.

علی صیادی افزود: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در بر نداشت و در همان ساعت اولیه آتش سوزی دام ‌ها به مکان دیگری انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه این دامداری فاقد بیمه است، به دامداران توصیه کرد نسبت به بیمه دامداری و دام خود برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادث اقدام کنند.

صیادی با بیان اینکه دامداران باید جایگاه‌های نگهداری دام خود را براساس استانداردهای موجود ایجاد کنند، افزود: استفاده از مصالح مناسب و وجود تهویه در دامداری‌ها می‌تواند از وارد شدن خسارت زیاد به جایگاه دام و دام در چنین حوادثی جلوگیری کند.

گفتنی است، علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان ذیصلاح در دست بررسی است که به محض نهایی شدن گزارش های کارشناسی نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی روستا دامداری تبریز علی صیادی مرند علوفه نهادهای دامی گاوداری آتش سوزی فاقد بیمه کنسانتره دامی خبرگزاری فارس فارس تبریز یامچی امیرآباد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مرگبار در شرق تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ظهر امروز پنجشنبه سی فروردین یک حریق در شرق تهران خبر ساز شد. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات حادثه ظهر امروز گفت: ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در اتوبان شهید یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 

وی افزود: آتش نشانان بالافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده کردند که در یک پروژه در حال ساخت، چندین اتاقک ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بود در محل وجود داشت که یکی از این اتاقک های حدودا ۱۰ متری، دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: داخل اتاقک وسیله خاصی جز پتو و موکت وجود نداشت اما اتاقک شعله ور بود. هفت نفر در این اتاقک در حال استراحت بودند که آتش سوزی از سمت در خروجی آغاز می‌شود. 

وی افزود:یکی از کارگران موفق می‌شود خود را از اتاقک خارج کند اما آسیب می‌بیند که به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه ۶ نفر کارگر دیگر که از اتباع غیرایرانی نیز بودند؛ در اتاقک گیر کرده بودند و نتوانسته بودند خود را نجات دهند.

ملکی گفت: در حال حضار آتش خاموش شده و محل تحت کنترل است اما متاسفانه به تائید عوامل اورژانس، هر شش نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی‌سازمان اتش نشانی شهر تهران، هرگونه حادثه در پایانه شرق را تکذیب کرد وگفت: این حریق هیچ ازتباطی با پایانه شرق ندارد ویک‌کارگاه ساختمانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • ساختمان تاریخی بورس اوراق بهادار دانمارک طعمه حریق شد
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • حریق گسترده انبار کالا در میدان مهارت + فیلم
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش