Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر ایران نیز به احترام مارادونا سکوت کرد.

بازیکنان آلومینیوم و ماشین سازی نیز مثل سایر بازی های دیگر لیگ، پیش از شروع بازی به احترام مارادونا سکوت کردند.

به گزارش طرفداری؛ پیش از آغاز بازی دو تیم آلومینیوم اراک وماشین سازی تبریز ، بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت دیه‌گو مارادونا ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین یک دقیقه سکوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی با برتری 4 بر 1 آلومینیوم به پایان رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت رو در روی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد تا تکلیف تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

مرتضی کرمانی مقدم کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: شرایط خوبی در پرسپولیس حکم‌فرما است و به نظرم کار راحتی دارد. در لیگ برتر هم آلومینیوم شایسته پیروزی برابر پرسپولیس نداشت و شاگردان «اوسمار ویه‌را» موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادند. از زمانی که اوسمار هدایت تیم را عهده دار شده است توانسته روند رو به رشدی را به وجود آورد که در هر بازی شاهد آن هستیم.

او ادامه داد: پرسپولیس به راحتی می‌تواند این بازی را پیروز شود و به یک چهارم نهایی صعود کند؛ خریدهای خارجی پرسپولیس توانسته‌اند خیلی زود خود را با سایر نفرات هماهنگ کرده‌اند و نقطه قوت پرسپولیس به شمار می‌روند. امیدوارم در روز جمعه هم عملکرد خوبی را برای پرسپولیس داشته باشند.

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: هر دو تیم از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند اما شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از سپاهان است و با توجه به نتایج هفته‌های پایانی پرسپولیس و اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، شانس پرسپولیس بسیار بالاتر از سپاهان است. شاگردان اوسمار باید توجه داشته باشند تا درگیر حاشیه‌ها نشوند چون اگر حاشیه وارد تیم شود تمرکز آنها از بین می‌رود و اگر بازی‌های باقی مانده را با همین روند ادامه دهند، می‌توانند مانند سال گذشته باز هم عنوان قهرمانی را به دست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه به ۶ بانک تصریح کرد: خصوصی سازی سالهاست که قرار است در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شود. همین که مسئولان توانستند شرایطی را فراهم کنند تا این دو باشگاه در آسیا مجوز کسب کنند باعث تقدیر است اما باید دید که این بانک‌ها چه دستاوردی برای پرسپولیس خواهند داشت و می‌توانند آرامش را در باشگاه فراهم کنند یا خیر.

کد خبر 6087814

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟