Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در گفت‌وگوی خبری در تشریح جزئیات حادثه رانندگی جاده "تبریز-ارومیه"، اظهار کرد: این تصادف ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه در محور "تبریز-ارومیه" کیلومتر ۵۰، بین سه دستگاه تریلی، رخ داد.

وی افزود: دستگاه‌های امداد رسان با حضور در محل حادثه اقدام به ایمن سازی محل تصادف، مهار آتش، رهاسازی پاک سازی و هدایت ترافیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: یکی از تریلی‌ها بعد از برخورد اولیه واژگون شده و دو نفر از رانندگان تریلی در محل فوت شدند.

به گزارش ایسنا، کریمی نژاد با اشاره به علت وقوع این حادثه، اظهار کرد: بررسی‌های نهایی کارشناسان پلیس نشان می‌دهد، یکی از تریلی‌ها با انحراف به چپ نسبت به هر دو وسیله نقلیه سبب ساز این حادثه شده است.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: هر سه دستگاه تریلی به صورت کامل و بیش از هشتاد درصد دچار خسارت شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها علی اصغر زارعی سانحه رانندگی جاده تبریز ارومیه پلیس راه تصادف لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها علی اصغر زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی باری گزارش شد.
 
وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور خوی-مرند
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره