Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضانژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این میزان کمک را شامل ۲۴۵ میلیون ریال هزینه رفت و آمد مددجویان، یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال برای ساخت مسکن، ۴۶ میلیون ریال هزینه درمان، ۱۸۰میلیون ریال هزینه مناسب سازی، ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه لوازم ضروری مددجویان، ۱۹۵میلیون ریال برای هزینه امرار و معاش و ۶۰۰ میلیون ریال را برای سرمایه کار اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بهزیستی جیرفت با بیان اینکه تعداد معلولان این شهرستان چهار هزار نفر است، تعداد پشت نوبتی‌های مستمری را  ۴۲۲ نفر برشمرد.

وی ضمن تبریک روز معلول برنامه این هفته اداره بهزیستی را شامل تقدیر از مراکز شبانه روزی نگهداری معلولان در پیشگیری از بیماری کرونا، رایگان شدن خدمات مجتمع توانپزشکی، فراخوان مسابقه فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای درباره مشکلات افراد دارای معلولیت و فراخوان جشنواره مجازی تلاوت قرآن، دکلمه خوانی، نقاشی و مقاله اعلام کرد.

رضانژاد نبود فضای تفریحی مناسب‌سازی شده ویژه معلولان، نبود مراکز شبانه روزی سالمندان و بیماران روانی، کمبود اعتبارات مالی در زمینه درمان، دانشجویی و تحصیلی، کمبود وسایل کمک توانبخشی، نبود رابط ناشنوایان در سطح شهرستان را از جمله کمبودهای جامعه معلولان دانست.

وی از افتتاح کلینیک ارتوپدی فنی در زمینه ساخت کفش طبی با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) برای نخستین بار در جنوب کرمان خبر داد و گفت: معلولان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خدمات مورد نیازی خود را در جیرفت دریافت می‌کنند.

وی برگزاری هشت کارگاه آموزشی، ۱۲ بسته آموزش غیرحضوری، توزیع سه هزار برگه راهنما (بروشور) و مشاوره تلفنی رایگان را از اقدامات واحد پیشگیری بهزیستی جیرفت دانست.

رییس اداره بهزیستی جیرفت با بیان اینکه ۳۸۸ مسکن تحویل مددجویان تحت پوشش این اداره شد، تعداد واحدهای نیمه‌تمام مددجویان بهزیستی جیرفت را ۱۲۶ واحد اعلام کرد و گفت: این واحدها به علت نداشتن بضاعت مالی مددجویان نیمه‌تمام مانده است.

وی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این واحدها را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

شهرستان جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها جیرفت سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جیرفت سازمان بهزیستی کشور معلولان جیرفت سازمان بهزیستی کشور معلولان اخبار کنکور بهزیستی جیرفت میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه