Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریا خلیل‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ بازی سخت را پشت‌سر گذاشته‌ایم و با وجود پذیرفتن ۲ شکست، عملکرد تیم جوان و کم‌تجربه، امیدوارکننده بوده و انتظار ما نمایش عملکرد واقعی تیم در نیم‌فصل دوم است.

وی ادامه ‌داد: با توجه به جوانی بازیکنان، اگر مجموعه همیاری این نفرات را برای سال‌های آینده نیز حفظ کند، مطمئن هستیم که این تیم می‌تواند نتایج بهتری نسبت به امسال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان‌غربی در مورد بازی هفته سوم تیم در لیگ برتر نیز بیان کرد: روز جمعه دیدار سختی با ذوب‌آهن که یکی از تیم‌های مدعی است، داریم و در این بازی که در ارومیه خواهدبود بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و امیدواریم بتوانیم با کسب نتیجه خوبی از زمین خارج شویم.

خلیل‌زاده درخصوص تاثیر کرونا بر مسابقات نیز اظهار کرد: به خاطر شیوع بیماری کووید ۱۹، رقابت‌های این فصل به صورت گروهی برگزار می‌شود که با بدشانسی با تیم‌های قدرتمند و مدعی شهرداری بم، سپاهان و ذوب‌آهن هم‌گروه شدیم ضمن اینکه استان البرز نیز تیمی خوب و با انگیزه روانه مسابقات کرده است.

وی ادامه داد: انصراف تیم استقلال خوزستان نیز به ضرر تیم ما تمام شد  زیرا ما می‌توانستیم بازی برابر این تیم را به چشم یک بازی تمرینی و تدارکاتی نسبت به سایر بازی‌ها مدنظر قرار دهیم.

وی در مورد نقل و انتقالات پیش فصل نیز گفت: امسال شاهد افزایش نجومی قیمت بازیکنان بودیم و این اتفاق کار را برای تیم‌هایی چون همیاری سخت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی افزود: البته این اتفاق ما را مجاب به جذب بازیکنان جوان با رده‌ سنی ۲۰ تا ۲۵ سال کرد که می‌تواند آینده تیم را تضمین کند.

تیم همیاری آذربایجان‌غربی در پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان در رده پنجم (آخر) گروه یک قرار دارد.

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه هفته جاری، ۲۱ آذر، ۲ تیم همیاری آذربایجان‌غربی و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شهیدباکری ارومیه به دیدار هم خواهندرفت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان آذربایجان غربی تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان اخبار کنکور همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با هفته سلامت، کارکنان سپاه شهدا و رده‌های تابعه در ارومیه، مسیر سیرداغی تا حیدرلو را کوهپیمایی کردند.

این برنامه با همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت های سلامت و دفاع زیستی و تربیت بدنی سپاه شهدا آذربایجان غربی و با شعار هفته سلامت «اصلاح‌ سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های دیابت، فشار خون، سرطان و بیماری های قلب عروقی» برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز