Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته پنجم لیگ برتر بیستم بازی پرسپولیس به دلیل فینال آسیا به تعویق افتاد، سپاهان در زمین نفت مسجد سلیمان شکست خورد و تراکتور و استقلال مقابل دو تیم خوزستانی فولاد و صنعت نفت آبادان متوقف شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته پنجم لیگ برتر بیستم از روز یکشنبه ۱۶ آذر آغاز شد و دوشنبه ۱۷ آذر با دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان به پایان رسید، هر چند که یک دیدار از آن به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات هفته پنجم لیگ برتر تحت تاثیر لغو بازی پرسپولیس و نساجی قرار گرفت که قرار بود روز یکشنبه در قائم شهر برگزار شود.

با توجه به قوانین سخت‌گیرانه کشور قطر برای ورود و خروج از این کشور و فاصله کم‌تر از ۱۴ روز بازی پرسپولیس و نساجی با فینال لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان سازمان لیگ برای جلوگیری از در خطر افتادن سلامتی بازیکنان پرسپولیس قبل از فینال، دیدار این تیم مقابل نساجی را به تعویق انداختند.

البته مسئولان پرسپولیس و سازمان لیگ در تلاش بودند که میزبان این بازی را جا به جا کرده و آن را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند، اما مدیران نساجی موافقت نکردند تا نهایتا این بازی به تعویق بیافتد.

نفت مسجد سلیمان ۳-۱ سپاهان

اولین بازی هفته پنجم لیگ برتر بیستم در مسجد سلیمان و بین نفت این شهر با سپاهان برگزار شد.

سپاهان که با محرم نویدکیا دو پیروزی متوالی به دست آورده بود، امیدوار به کسب سه امتیاز بود. اما در مسجد سلیمان غافلگیر شد و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

تک گل سپاهان را سجاد شهباززاده در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند و ساسان حسینی دقیقه ۵، سجاد جعفری دقیقه ۶۴ و مصطفی ناییج‌پور دقیقه ۸۰ سه گل نفت مسجد سلیمان را زدند.

ذوب آهن ۰-۲ شهر خودرو

ذوب آهن با رحمان رضایی در اصفهان میزبان شهر خودرو بود و با دو گل از امین قاسمی نژاد که یکی از آن دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و دیگری دقیقه ۴۷، شکست خورد تا این هفته نیز از برد محروم باشد و پس از سه تساوی و یک شکست، دومین باخت خود را نیز متحمل شود.

نساجی مازندران – پرسپولیس (تعویق)

پنج دیدار باقیمانده از هفته پنجم لیگ برتر بیستم نیز در روز دوشنبه ۱۷ آذر برگزار شد.

تراکتور ۰-۰ فولاد

اولین بازی روز دوشنبه ۱۷ آذر در تبریز و بین تراکتور و فولاد خوزستان برگزار شد. این بازی کم افت و خیز که بیش‌تر جذابیت آن خارج از زمین و با درگیری‌های نیمکت نشینان دو تیم به وجود آمده بود، با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

سایپا ۰-۰ مس رفسنجان

سایپا نیز در تهران از مس رفسنجان پذیرایی می کرد و با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد.

گل گهر سیرجان ۱-۲ پیکان

اما صدرنشین چهار هفته ابتدایی لیگ برتر بیستم یعنی گل گهر سیرجان در هفته پنجم میزبان تیم مهدی تارتار در پیکان بود و خیلی زود غافلگیر شد تا در ادامه نتواند به بازی برگردد و نتیجه را عوض کند.

شاگردان امیر قلعه نویی دقیقه ۳ با ضربه حسین پورامینی دروازه خود را باز شده دیدند و دقیقه ۷ نیز با اشتباه عجیب علیرضا حقیقی روی یک پرتاب اوت بلند یک گل دیگر دریافت کردند.

گل گهر در ادامه و دقیقه ۳۰ توسط گادوین منشا یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود و پیکان این دیدار را با پیروزی ۲ بر ۱ به پایان رساند.

آلومینیوم اراک ۴-۱ ماشین سازی تبریز

آلومینیوم در اراک دست به کار بزرگی زد و پس از ۴ هفته عدم نتیجه‌گیری با رسول خطیبی روز خوبی را پشت سر گذاشت و ماشین سازی را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد.

تک گل ماشین سازی را دقیقه ۸۶ فرزاد محمدی زد و حامد پاکدل دقایق ۲۳ و ۵۳ و سعید باقرپسند دقایق ۵۸ و ۷۴ چهار گل آلومینیوم اراک را به ثمر رساندند.

استقلال ۱-۱ صنعت نفت آبادان

آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر بیستم بین استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این دیدار که در نیمه اول چنگی به دل نمی‌زد، در نیمه دوم بسیار جذاب و هجومی دنبال شد. ابتدا دقیقه ۵۰ سید احمد موسوی برای استقلال گلزنی کرد و پس از آن نفت آبادان با حملات زیاد و در حالی که یک گل آفساید هم داشت، دقیقه ۸۲ با ضربه محمد طیبی بازی را مساوی کرد.

استقلال با محمود فکری و پس از توقف خانگی مقابل صنعت نفت آبادان دو امتیاز حساس و مهم را از دست داد و به رتبه سوم جدول رده بندی بسنده کرد.

اختصاصی پارس فوتبال

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال پرسپولیس لیگ برتر بیستم سپاهان تراکتور فولاد خوزستان گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی استقلال امیر قلعه نویی پرسپولیس تراکتور سپاهان فولاد خوزستان گل گهر سیرجان لیگ برتر لیگ برتر بیستم محمود فکری صنعت نفت آبادان بازی پرسپولیس مسجد سلیمان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود