Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: به مناسبت روز جهانی معلولان 22 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در زنجان افتتاح شد.
به گزارشروابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان محمد محمدی در آئین افتتاح این واحدها گفت:برای ساخت 22واحد مسکنبهزیستی 410میلیونتومان تسهیلات قرض الحسنه و 295میلیونتومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 15واحد درشهرستان زنجان، 5واحد درشهرستان خدابنده، 1واحد درشهرستان طارم و یک واحد در شهرستان ابهر به مددجویان واجد شرایط واگذارشد.
مدیرکلبهزیستی زنجان با بیاناین که تامین مسکن برای خانوار‌های دارای 2معلول وبیشتر، اولویت اصلی بهزیستی است، افزود: در مناطق روستایی استان نیز 250خانواردارای 2معلول وبیشتر شناسایی شده است که 153موردقرارداد احداث مسکن برای آنان منعقد شده است و ساخت 140واحد مسکونیدر مرحله پایان کاراست.
محمدی درادامه به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی با سازمان بسیح سازندگی کشور درخصوص مناسب سازی واحد‌های مسکونی معلولین و کمک به اجرای این طرح اشاره کرد وافزود:سهم استان از این تفاهم نامه مناسب‌سازی حدود 200واحد مسکونیمعلولین طبق سهمیه و برش تعیین شده دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور است کهاین مهم در حال انجام است.
مدیر کلبهزیستی افزود: به موجب ماده 19قانون حمایتاز حقوق معلولان، افراد دارای معلولیت و مددجویان دارای پرونده تحت پوشش بهزیستی ازپرداخت هزینه‏‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض نوسازی و همچنین حق انشعابات آب،برق، گاز و دفع فاضلاب منطبق با الگوی مسکن مصوب معاف می‌شوند.
وی با تاکید بر این که انشعاب آب و برق برای جامعه هدف رایگان است، خاطرنشان کرد:از ابتدای سال جاری تا کنون 85نفر ازمددجویان بهزیستی استان زنجان از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و عوارض شهرداریاستفاده کردند.
مراسمافتتاح 22واحد مسکنمددجویی همزمان با هفته جهانی افراد دارای معلولیت در استان زنجان همزمان با سراسرکشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز در زنجان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان زنجان واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود

طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان  با اشاره به دور دوم سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان گفت: همزمان با حضور رییس جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک(خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: در آیینی باشکوه و با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری هزار و ۱۵۸ قطعه زمین به متقاضیان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • بیش از هزار واحد مسکن محرومان افتتاح شد
  • واگذاری ۵۱۵ مسکن مددجویی ولی نعمتان کمیته امداد استان قزوین
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد