Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در فصل زمستان گفت که دولت هم باید با اختصاص بسته معیشتی به اقشار ضعیف جامعه کمک کند.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر مردم پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک را رعایت کنند می توان شرایط را به شکل بهتری در فصل زمستان و با ورود به پیک بعدی شیوع کرونا کنترل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مستلزم کمک دولت به مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه در اختصاص بسته معیشتی مصوب مجلس است.

وی افزود: وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و اقشار ضعیف جامعه به کمک مالی نیاز دارند. انتظار می رود دولت با عمل به وعده هایش شرایط را به گونه ای فراهم کند که مردم با ورود به زمستان بتوانند امکانات بهداشتی به خصوص ماسک و مواد ضد عفونی کننده را تهیه کنند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: البته مردم هم باید مسافرت ها را به حداقل رسانده و در خانه مانده و از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند. در فصل زمستان از لباس گرم استفاده کنند تا دچار سرماخوردگی نشوند که پایه بیماری کرونا است. در صدر همه این اقدامات هم رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رضازاده در جمع بندی اظهار کرد: احتمال شیوع کرونا و ورود به پیک بعدی در زمستان زیاد است، از مردم می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند تا خدای ناکرده به کرونا مبتلا نشوند. دولت هم از لحاظ معیشتی مراقب مردم باشد.

نماینده سلماس در پایان با اشاره به وضعیت استان آذربایجان غربی از نظر کرونا گفت: استان آذربایجان غربی از وضعیت قرمز به نارنجی رفته است که این نتیجه تعطیلی دو هفته ای بازار و رعایت پروتکل های بهداشتی است، آنقدر این موضوع برای مردم جا افتاده که در روستاها هم از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری را رعایت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا در خانه بمانیم سفر ممنوع دورکاری حداکثری پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی زمستان در بهار سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخش وردشت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر سمیرم واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید