Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح آمارگیری محصولات زراعی و هزینه تولید محصولات کشاورزی طی امسال با همکاری ۹ نفر از کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان در ۱۳ روستای منتخب و با ۲۸ بهره بردار در حال انجام است.

او هدف از اجرای طرح آمارگیری را برآورد میزان سطح زیر کشت، میزان تولید محصولات زراعی و نهاده‌های مصرفی و محاسبه متوسط هزینه تولید محصولات عمده کشاورزی در یک هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان امیدیه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی فرد اظهار داشت: با اجرای این طرح می‌توان ارزیابی و برآورد هزینه کاشت و درآمد خالص یک هکتار محصول در شهرستان را انجام داد تا بر اساس آن قیمت تضمینی خرید محصولات از سوی دولت تعیین شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات زراعی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرماندار فومن در حاشیه مراسم آغاز نشای برنج در این شهرستان گفت: هادی پرتوی شالیکار اهل روستای گشت گوراب فومن نشای برنج را با کاشت رقم کیفی علی کاظمی در یک هکتار شالیزار خود آغاز کرد.

فرامرز مرجانی از آماده سازی ۹۰ درصد سردهنه‌های شهرستان فومن برای تامین آب زراعی خبر داد و افزود: از ۳۵ سردهنه تامین آب زراعی تاکنون، ۳۱ سردهنه آماده شده اند و ۴ سردهنه باقی مانده هم تا هفته آینده آماده بهره برداری خواهند شد.

وی با تاکید به شالیکاران فومن برای رعایت تقویم زراعی، گفت: شالیکاران هر چه زودتر با استفاده بهینه از منابع آبی موجود، شالیزار‌های خود را برای نشای برنج آماده کنند.

دیگر خبرها

  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • برداشت خاکشیر از قطب تولید این محصول در خراسان آغاز شد
  • نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳