Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@14:31:42 GMT

کاراته از المپیک ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۹۷۴۶

جدول رشته‌های حاضر در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ و با وجود تلاش فدراسیون جهانی کاراته، رشته کاراته از المپیک پاریس کنار گذاشته شد. خبرگزاری میزان - پس از تصمیم سال گذشته کمیته اجرایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، جدول رشته‌های حاضر در این رقابت‌ها منتشر شد و رشته کاراته از المپیک پاریس کنار گذاشته شد.   کمیته اجرایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاربس، اوایل سال گذشته پس از برگزاری جلسه اعلام کرد رشته رزمی کاراته با وجود تلاش فدراسیون جهانی این رشته، از جمله رشته‌هایی است که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باوجود آنکه کشور فرانسه که از قدرت‌های کاراته جهان محسوب می‌شود به این تصمیم اعتراض کرد، اما با وجود این اعتراضات درنهایت با اعلام رسمی رشته‌های حاضر در المپیک پاریس مشخص شد کاراته جایی در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

کاراته برای نخستین بار قرار است در المپیک توکیو حضور داشته باشد، اما کمیته اجرایی المپیک پاریس حاضر نشد این رشته برای دومین مرتبه در المپیک ۲۰۲۴ حاضر شود.

تیم ملی کاراته ایران نیز یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال در المپیک توکیو خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی کاراته خارج از پایتخت

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کاراته المپیک 2024 پاریس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کاراته المپیک 2024 پاریس بازی های المپیک ۲۰۲۴ المپیک پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه المپیک پاریس لغو می‌شود؟

اداره کل امنیت داخلی فرانسه نگران احتمال وقوع یک حمله تروریستی در مراسم افتتاحیه المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس است. قرار بود جرالد دارونین، رئیس وزارت امور داخلی فرانسه، با نمایندگان سرویس‌های ویژه درباره برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها گفتگو کند.

گزارش شده که تهدید تروریستی در فرانسه در پس زمینه حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو که چند روز پیش رخ داد، بسیار زیاد است. سرویس اطلاعاتی معتقد است که روش فعلی رژه ورزشکاران در رودخانه سن خطرات زیادی را به همراه دارد. تغییر روش این رویداد یا لغو مراسم افتتاحیه المپیک که قرار است ۲۶ جولای (۵ مرداد) برگزار شود، در حال بررسی است.

المپیک ۲۰۲۴ از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • افتتاحیه المپیک پاریس لغو می‌شود؟
  • احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • احتمال لغو افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی از وقوع حمله تروریستی
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • سبزترین بازی‌های المپیک جهان کدامند؟
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس