Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@04:11:57 GMT

جزئیات واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۰۷۱

جزئیات واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی

به گزارش خبرآنلاین، حامد شمس گفت: بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی که به ازای هریک از اعضای خانواده قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.

وی بیان کرد: این بسته معیشتی در ۴ ماه به ازای هریک از اعضای خانواده، ۱۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار قرار است واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ مشمولان این بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی، یارانه معیشتی بگیرانی است که شغل ثابت و درآمد ثابت ندارند. کارگران ساختمانی، رانندگان و... هریک از افرادی که یارانه معیشتی را ماهانه دریافت می‌کنند و شغل و درآمد ثابت هم ندارند مشمول این تسهیلات هستند.

به گفته وزارت رفاه، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند و شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول دریافت این بسته هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شناسایی آن‌ها، لیست این افراد را به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال می‌کند.

منبع: الف

کلیدواژه: بسته معیشتی ۱۰۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد

طیبه حسینی در گفت‌وگو  با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ۱۴۰۳ به حساب تمامی سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شد و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۰ فروردین قابل برداشت است.

او گفت: با توجه به آنکه کالابرگ از بهمن تا فروردین ماه در مرحله تشویقی است، لذا بهای آن از حساب سرپرستان خانوار کسر نمی‌شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بهمن ماه ۱۴۰۲ در اطلاعیه‌ای با اشاره به تغییر در زمان واریز یارانه نقدی اعلام کرد که واریز یارانه‌های دهک‌های یک تا سه ۲۵ هرماه و دهک چهارم تا نهم ۳۰ هرماه واریز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • جیب بارانه بگیران پر پول شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول