Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با رای دیوان عالی کشور به نفع این شرکت، در پرونده‌ای به طرفیت این نهاد، ۳۲ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی معادل پنج هزار میلیارد ریال از حقوق بیت‌المال حفظ و صیانت شد.

او افزود: پرونده‌ای که از سال ۱۳۸۴ علیه شرکت شهرک‌های صنعتی در دادگستری شهرستان لردگان مطرح شده بود، پس از سال‌ها کش و قوس، با رای دیوان عالی کشور به نفع این شرکت مختومه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ارسال روزانه ۲۱۰ هزار لیتر آب به شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

فلاح اضافه کرد: با صدور رای به نفع شرکت شهرک‌های صنعتی ۳۲ هکتار از اراضی شهرک صنعتی لردگان و امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده در این شهرک صنعتی حفظ شد.

او ادامه داد: چنانچه رای به محکومیت شرکت شهرک‌های صنعتی در این پرونده صادر می‌شد نه تنها ۳۲هکتار از اراضی شهرک صنعتی لردگان بازگشت داده می‌شد، بلکه تمامی تاسیسات و زیرساخت‌هایی که در این شهرک صنعتی ایجاد شده بود از دسترس این شرکت خارج می‌شد و بنابراین باید خسارت واحد‌هایی که در این منطقه ایجاد کارخانه صنعتی کرده بودند نیز پرداخت و اجرت‌المثل ایّام تصرّف نیز به شاکیان پرونده پرداخت می‌شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی حقوق بیت المال دیوان عالی کشور کارخانه صنعتی شرکت شهرک های صنعتی اراضی شهرک شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیداحمد موالی زاده با اشاره به برگزاری نشست بررسی موضوع راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز گفت: همچنین راه اندازی مجموعه پارک و پردیس علم و فناوری استان خوزستان در مجاورت این شهرک مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست، مصوبه‌های خوبی داشتیم که امیدواریم به زودی اجرایی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان