Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@17:26:04 GMT

وضعیت پروژه‌های عمرانی کرج از رکود خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۵۷۲

وضعیت پروژه‌های عمرانی کرج از رکود خارج شد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «سارا دشت گرد» که اخیراً از روند اجرایی پروژه های سطح شهر اعم از: بزرگراه شمالی، پارک هشت هکتاری شهید ایرانی، بوستان طبیعت، درختکاری حاشیه اتوبان، قرائت خانه و سوله چند منظوره مدیریت بحران و... بازدید کرده است، روند فعالیت های عمرانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اینکه همزمان شاهد فعالیت در پروژه های بزرگی همچون بزرگراه شمالی و قطار شهری هستیم نشان دهنده اراده قوی برای خدمت رسانی و بهبود عمران و آبادانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه احداث پارکها و توسعه فضای سبز باید گفت که کارهای بزرگی در حال اجرایی شدن است؛ پارک اقوام، بوستان طبیعت، پارک شهید ایرانی و درختکاری حاشیه اتوبان کارهای بزرگی هستند که با میلیاردها تومان اعتبار اجرایی می شوند و تعدادی از آنها نیز در آینده ای نزدیک آماده بهره برداری می شوند. 
این اقدامات نشاط اجتماعی را تقویت کرده و همچنین در برابر آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی بازدارندگی ایجاد می کند.

این مسئول تنوع پروژه های عمرانی در دوره کنونی مدیریت شهری کرج را یادآور شد و ادامه داد: شاید در گذشته در مقطعی اعتبارات صرف احداث پلها و تقاطعات می شد و در دوره ای احداث پارکها و بوستانها در مدار توجه قرار می گرفت اما امروز شاهدیم که در چند جبهه کارهای خوبی با سرعت مطلوب اجرایی می شود، بزرگراه شمالی، قطار شهری، تکمیل تقاطعات، پروژه های فضای سبز، نوسازی بافت های فرسوده، احداث خانه های فرهنگ و غیره. این موارد نشان از نگاه جامع و دغدغه مندانه ای دارد که نیازهای شهر در حوزه های مختلف را رصد نموده و رفع آنها را از مدیران شهری مطالبه می نماید.

دشت گرد تصریح کرد: به جرأت می توان گفت که اگر تذکرات جدی و مطالبه گری اعضای شورای شهر نبود و چنانچه ما بر رکود پروژه ها چشم می بستیم و بارها مدیران شهری را برای از سرگیری کارها به چالش نمی کشیدیم، امروز وضعیت به گونه ای دیگر بود، باید گفت که اعضای شورا حتی بسیاری از مسائل را به جان خریدند تا کارها روی زمین نماند و الحمدلله امروز وضعیت تکمیل پروژه ها نسبتاً رضایت بخش است اما باید همچنان حساسیت و مواظبت لازم را داشت.

46

کد خبر 1463991

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد احداث مسکن برای محرومین و گروه‌های کم‏ درآمد را در دستور کار‬ قرار داده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن به صورت تخصصی در ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی فعالیت می‌کند، افزود: خدمات بنیاد مسکن در اقصی نقاط کشور به ویژه روستاها و در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود.

دائمی با اشاره به اینکه احداث مسکن محرومین از برنامه‌های جدی بنیاد مسکن است و هیچ گاه متوقف نخواهد شد، ادامه داد: با گذشت بیش از ۴۴ سال از صدور این فرمان در کشور سیمای عمران و آبادانی را در روستاها و شهرهای کشور شاهد هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد و خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان شفت خبر داد و افزود: این پروژه در ۳ بلوک ۶ واحدی (۳ طبقه هر طبقه ۲ واحد) احداث می‌شود.

دائمی سهمیه استان گیلان در این طرح را ۱۴۵۰ واحد اعلام کرد و افزود: جهت احداث ۱۲۳ واحد ۹ قطعه زمین در شهرستان‌های شفت، فومن و بندرانزلی از سوی راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان واگذار شده و در مراحل اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ جهت دریافت پروانه ساختمانی می‌باشند.

کد خبر 6084730

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود