Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:01:18 GMT

منازل مردم بندرامام از امکانات اولیه محروم است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۹۹۶

منازل مردم بندرامام از امکانات اولیه محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن درویشیان پیش از ظهر امروز در جریان سفر به بندرامام خمینی به منظور بررسی مسائل مربوط به آبگرفتگی در این شهر اظهار کرد: اینکه با وجود منطقه اقتصادی، بندر و فعالیت پتروشیمی‌ها در استان خوزستان، منازل مردم شهرستان بندر ماهشهر و شهر بندر امام خمینی، از امکانات اولیه زندگی محروم است، اسفناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم، مشکلاتی از جمله نبود ساختار و زیر ساخت‌های مناسب شهری، دغدغه اشتغال و فاضلاب را مطرح کردند که حتماً در جلسه‌ای که پس از بازدید، با مسئولان شهرستان برگزار می‌کنیم این موضوعات بررسی می‌شود تا اگر در شهرستان قابل حل بود، پیگیری و مسائلی که نیاز به ورود دستگاه‌های ملی هست نیز از همان طریق پیگیری شود.

نماینده رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: حق مردم نیست که با این وضعیت زندگی کنند و همانگونه که شهردار بندر امام خمینی و یکی از شهرداران اهواز برکنار شدند و رئیس آبفا بندر امام خمینی نیز در بازداشت است، با تمام مقصران شرایط ایجاد شده، برخورد خواهد شد.

کد خبر 5090825

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر امام خمینی آبگرفتگی معابر سازمان بازرسی کل کشور ویروس کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر بارش باران شیوع کرونا شهرستان کرج بارش برف روز دانشجو سیلاب محسن فخری زاده شهرکرد گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان