Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که شهر جدید هشتگرد به واسطه طرح های ملی حوزه مسکن روزهای پرکاری را پشت سر می گذارد شهردار جدید این شهر معرفی شد تا خدمات دهی به شهروندان شکل بهتری پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پس از استعفای امیر آقایی از مسئولیت شهرداری شهرجدید هشتگرد این شهر در طی ماه های اخیر به شکل سرپرستی وبا تلاش های ارزشمند امیر کمالی اداره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اعضای شورا از همان بدو استعفای شهردار به جد  وبا دقت نظر بالا پیگیر معرفی یک چهره توانمند برای شهر روبه توسعه هشتگرد بودند ودر نهایت محسن مجذوب به عنوان شهردار جدید در روز گذشته معرفی شد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی شهری می باشد و پیشتر نیز به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت عمران در شهرجدیدهشتگرد فعالیت اجرایی داشته است از دیگر فعالیت هاى مهندس مجذوب می توان به مدیرکلى دفتر توسعه امور مسکن شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور اشاره داشت.

مجذوب با توجه به سوابق کاری گذشته اش شناخت خوبی از فضای شهرجدید هشتگرد وظرفیت های آن دارد و قطعا سطح تعاملات با شرکت عمران شهر جدید نیز تقویت خواهد شد که این امر در نهایت به سود ساکنان آن خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرجدید هشتگرد شهرداری شهر جدید هشتگرد جدید هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند

تین نیوز

 با حضور مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید، مکان یابی احداث ۴ مجتمع خدماتی رفاهی در آزادراه تبریز سهند بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی وکیلی مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به منظور تسریع در تکمیل نواقص آزادراه تبریز سهند، از محل اجرای ۴ مجتمع خدماتی رفاهی در این مسیر بازدید کرد.

در این بازدید، آخرین وضعیت احداث تاسیسات امداد و نجات واقع در ابتدای آزادراه از سمت تبریز، رمپ و لوپ های ورودی و خروجی پارک علم و فناوری استان واقع در کیلومتر پنج کیلومتر اول آزادراه و محل احداث ۴ مجتمع خدماتی _ رفاهی بررسی شد.

گفتنی است، مجتمع امداد و نجات که در آزادراه در حال احداث بوده، متشکل از ساختمان های پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و راهداری خواهد بود که ساختمان پلیس راه و اورژانس در مراحل پایانی بوده و ساختمان راهداری و هلال احمر نیز با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

اسماعیل برزگر، مدیرعامل شرکت احداث نگهداری و بهره برداری از آزاد راه تبریز سهند و داوود یاری رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک و مشاور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر (+عکس)