Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: از امروز تا فردا شب جوی پایدار در استان برقرار است و از اواخر وقت فردا سامانه ناپایداری وارد استان می‌شود.
او افزود: با ورود این سامانه شاهد بارش‌های خفیف و پراکنده باران و برف در سطح استان خواهیم بود و این وضعیت تا اواخر وقت جمعه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: از اول مهرماه تا امروز ۱۸ آذر میانگین بارش در استان ۶۸.۶ میلی متر بوده که نسبت به آمار بلند مدت کاهش ۳۵.۷ درصدی را نشان می‌دهد.
داداشی ادامه داد: این میزان بارندگی نسبت به سال گذشته کاهش ۱۷.۲ درصدی داشته است.
او گفت: پیش بینی می‌شود در سه ماه آینده میانگین دمایی یک تا یک و نیم درجه افزایش پیدا کند و میزان بارندگی‌ها در حد نرمال باشد.
انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی کاهش بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در اعلام چشم انداز وضعیت جوی استان طی چند روز آینده گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کوتاه و کم‌رطوبت طی ساعاتی از امروز ۳۱ فروردین‌ماه و فردا ۱ اردیبهشت‌ماه، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است باعث بارش‌های پراکنده‌ای ، در نواحی شرقی استان شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار در روز‌های یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه و دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه جو منطقه را تحت تأثیر می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه علاوه بر کاهش نسبی دمای هوای روزانه، به‌تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی به کرمانشاه
  • بیش از ۵۰ درصد بارش سال آبی استان سیستان و بلوچستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان