Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبران جیمز از این می گوید که صحبت های کایری اروینگ باعث ناراحتی او شده بود.

کایری اروینگ چند ماه قبل درباره هم تیمی شدن با کوین دورنت گفته بود که برای اولین بار با بازیکنی هم تیمی شده که کلاچ است و می تواند در لحظات حساس پرتاب های مهمی به ثمر برساند. این صحبت هم تیمی سابق لبران جیمز، به مذاق فوروارد فعلی لس آنجلس لیکرز خوش نیامده و جیمز از این می گوید که صحبت اروینگ باعث ناراحتی او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، لبران جیمز در این باره گفت:

وقتی تمام صحبت های کایری را خواندم با خودم گفتم که لعنت، من در تمام زندگی ام گیم وینر به ثمر رسانده ام. من به خاطر این ناراحت نشدم بلکه دلیل ناراحتی من این بود که من 3 فصل با کایری هم تیمی بودم و تمام مدتی که آنجا بودم فقط می خواستم تا کایری به عنوان MVP لیگ انتخاب شود. من فقط درباره موفقیت کایری اهمیت می دادم. این مسائل هم تراز یکدیگر نبودند. ما می توانستیم دوباره به قهرمانی برسیم که چیز دیوانه کننده ای است و تنها مسئله این بود که با یکدیگر در یک جهت قرار نداشتیم. من اما تنها به خوب بودن کایری در زمین و بیرون زمین اهمیت می دادم، برای همین جملات او کمی من را ناراحت کرد.

 بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | بازی های کریسمس 2020 مشخص شد؛ تقابل لبران جیمز و لوکا دانچیچ

بسکتبال NBA | تمدید دو ساله و 85 میلیون دلاری قرارداد لبران جیمز با لس آنجلس لیکرز!

نقل و انتقالات NBA | راسل وستبروک در ازای جان وال از هیوستون راکتس به واشینگتن ویزاردز ترید شد!

شروع فصل 2020/21 لیگ NBA با جدال بروکلین نتس و گلدن استیت واریرز

بسکتبال NBA | انتونی دیویس برای امضای قرارداد 5 ساله و 190 میلیون دلاری با لس آنجلس لیکرز به توافق رسید

بسکتبال NBA | نگاهی به تمام پیراهن های مدل City Edition فصل 2020/21

بسکتبال NBA | راسل وستبروک: نحوه بازی و عملکرد من باعث شده تا مردم به عنوان یک انسان درباره من سو برداشت کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لبران جیمز بسکتبال NBA هم تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفو: اگر مصدومیت مهره‌های کلیدی نبود، تاتنهام الان در صدر جدول حضور داشت

دفو اعتقاد دارد تیم آماده پوستکوعلو، پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد. 

جرمین دفو، مهاجم سابق تاتنهام، ادعا می‌کند که این تیم در صورت مصدوم نشدن بازیکنان کلیدی‌اش در طول فصل، هم اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار می‌گرفت.

طرفداری | به گزارش سایت گل، ملی‌پوش سابق انگلیس بر این باور است که اگر بازیکنانی مانند جیمز مدیسون و میکی فن ده فن در طول فصل مصدوم نمی‌شدند، تاتنهام می‌توانست به جای این‌که در رده چهارم و با فاصله‌ای زیاد نسبت به صدر باشد، برای قهرمانی بجنگد.

لیگ برتر سخت‌ترین لیگ دنیاست. این یک فصل طولانی است و شما در طول آن فراز و نشیب‌هایی را تجربه خواهید کرد. اما من همچنان فکر می‌کنم تاتنهام یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌های حال حاضر است و اگر آن مصدومیت‌ها در لحظات کلیدی برای (میکی) فن ده فن، (جیمز) مدیسون، (پاپه) سار و (ایو) بیسوما پیش نمی‌آمد، صدرنشین لیگ بودیم.

تیم تحت هدایت آنژ پوستکوعلو در طول این فصل با لیست مصدومان بلندی رو به رو بوده و گاهی اوقات بلندای آن به تعداد دو رقمی هم رسیده است. در حالی که مدیسون و فن ده فن به ترتیب به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا و همسترینگ ماه ها از میادین دور بودند، بیسوما به دلیل حضور در تیم ملی یا محرومیت چند بازی را از دست داده و سار تنها در چهار مسابقه از این فصل غایب بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • ویدئوی دیدنی «لبران جیمز» که همه را شگفت‌زده کرد + ویدئو
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است
  • وزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است
  • سوناک: اقدام ایران بی‌سابقه بود/درباره جلوگیری از تشدید تنش‌ها با نتانیاهو صحبت می‌کنم
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • ادعای گواردیولا: ما برای قهرمانی زندگی می‌کنیم
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • ۱۰ نکته درباره روانشناسی پول!
  • دفو: اگر مصدومیت مهره‌های کلیدی نبود، تاتنهام الان در صدر جدول حضور داشت