Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، «شیخ احمد بدرالدین حسون» مفتی سوریه در ششمین کنفرانس بین المللی اتحادیه علمای مقاومت با شعار «وعد الحق» که امروز (سه شنبه) در بیروت، پایتخت لبنان آغاز به کار کرد، از عجله برخی کشور‌های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برخی از کشور‌ها برای عادی سازی روابط با با کسانی که طرفدار صلح نیستند، خیز برداشته‌اند.

مفتی سوریه افزود: اگر محوریت مقاومت از بین برود، برخی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سر و دست می‌شکنند.

شیخ حسون اعلام کرد: ما به وحدت و مقدم داشتن کلمه فلسطین و کرامت و عزت اسلامی بر هر کلمه دیگری دعوت می‌کنیم.

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین  نیز در کنفرانسی به مناسبت نخستین سالگرد انتفاضه اول مردم فلسطین از نزدیکی هرچه بیشتر برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان نیز در سخنانی در کنفرانس مقاومت اعلام کرد: رژیم‌های عربی خلیج فارس هرگز با فلسطین نبودند بنابراین آن‌ها هرگز از مقاومت آن حمایت نکردند بلکه از مراحل سازش و کوتاه آمدن از حقوق حمایت کردند و از پول خود برای مطالبات به منظور کنار گذاشتن موضوع و حمایت از استکبار استفاده کردند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان معتقد است که عادی سازی، پنهان کاری را آشکار کرد و برجسته‌ترین مقاومت‌ها و حامیان را نشان داد. پس از عادی سازی، تقابل بین محور آمریکا و رژیم صهیونیستی و پیروان آن‌ها و محور مقاومت و در راس آن ایران آشکار شد. دیگر هیچ یک از گروه‌ها نمی‌توانند در منطقه خاکستری باشند و چاره‌ای جز این ندارند که در یکی از این دو محور باشند.

در این کنفرانس تاکید شد که مقاومت با تمام توان خود برای تقویت قدرت نظامی، مادی، سیاسی و رسانه‌ای با همه افراد شریف همکاری خواهد کرد تا در سنگر پیشرفت قرار بگیرد و از فلسطین و فلسطینیان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی محور مقاومت عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی برای عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

به گزارش رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت لبنان، این گروه صحنه‌هایی از عملیات خود در هدف قرار دادن سکوی گنبد آهنین در شهرک کفار بلوم در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد‌های تهاجمی را منتشر کرد.

در تحولی دیگر در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی، منطقه «المطله» نیز هدف حمله نیروه‌های مقاومت لبنان قرار گرفت.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.

این حمله پس از آن صورت گرفت که ساعاتی پیش حملات توپخانه‌ای اسرائیل به حومه شهر خیام در جنوب لبنان از سر گرفته شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیرو‌های مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد