Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان امروز در نشست کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی استان گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان حمایت از مطالبات قانونی کارگران به عنوان یک معروف ارزشمند از طریق دستگاه‌های اجرایی و قضایی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه شایسته نیست که صد‌ها کارخانه و کارگاه تولیدی گیلان به صورت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده باشد، افزود: آمادگی داریم تا با حضور نمایندگان کارگران گروه‌های جهادی مطالبه گر کارگری را در استان گیلان تشکیل دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ گروه جهادی در حوزه‌های اقتصادی و محیط زیست، حقوقی و فرهنگ و هنر در این استان تشکیل شده که بیش از ۲۶۰ نفر از جوانان مومن و انقلابی این گروه‌های جهادی را در راستای مطالبه گری اجتماعی اداره می‌کنند.

سرافراز با بیان اینکه باید در جامعه روحیه مطالبه گری را افزایش دهیم، افزود: حمایت از گروه‌های قانونی مبارزه با فساد را در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کنیم استان گیلان را به همت جوانان مومن و انقلابی برای مفسدان اقتصادی ناامن کنیم و این استان امن‌ترین منطقه کشور برای سر من سرمایه‌گذاران باشد.

او  با اشاره به برگزاری دوره‌های حقوق شهروندی برای شهروندان با همکاری شهرداری‌های استان گیلان ، تصریح کرد: این دوره‌ها به صورت رایگان و مجازی برگزار می‌شود و برای شرکت کنندگان گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق تولید امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ برنامه محوری سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای تحقق شعار سال

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: گیلان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد لذا برای تحقق شعار سال، ۱۰ برنامه محوری را با حمایت استاندار گیلان و پشتیبانی سازمان برنامه‌وبودجه دنبال می‌کنیم.

صالح محمدی امروز، ۶ فروردین ماه در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین فرمودند و لذا سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برای تحقق این شعار برنامه‌هایی را دنبال می‌کند.

وی گیلان را یکی از ۱۰ استان برتر کشور در حوزه تولید محصولات کشاورزی دانست و افزود: گیلان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد لذا برای این مهم ۱۰ برنامه محوری را با حمایت استاندار گیلان و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی در قالب تشکیل و مدیریت زنجیره های ارزش، ارتقای کیفیت و سلامت مواد غذایی با همکاری سازمان تات(تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی) و معاونت غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی استان و افزایش تولید پروتئین استراتژیک گوشت مرغ با توجه به مزیت تولید و ضریب تبدیل در گیلان با تسهیل در صدور مجوزها، خدمات مشاوره ای فنی و معرفی تسهیلات تبصره ای را از جمله این برنامه ها دانست و عنوان کرد: توجه ویژه به اقتصاد دریامحور و درخواست از کشتیرانی خزر برای توسعه ناوگان حمل و نقل دریای خزر، تامین کشتی‌های رورو و افزایش ظرفیت حمل و نقل دریایی و کاهش هزینه های مبادله کالا نیز در دستور کار است.

محمدی بر توسعه آبزی پروری با هدف افزایش سرانه مصرف گوشت ماهی و اشتغال مولد و همچنین رویکرد صادرات محور محصولات شیلاتی و مزیت سرمایه گذاری تولید با عنایت به برخوداری از سواحل ارزشمند خزر در گیلان و تامین منابع آب به عنوان مهمترین مولفه این صنعت تاکید کرد و گفت: با وقوع پدیده تغییر اقلیم توجه ویژه علمی و میدانی به موضوع بهره‌وری آب و مدیریت مصرف بهینه و تغییر اصلاح شبکه‌های انتقال آب به منظور کاهش اتلاف آب کشاورزی و همچنین مدیریت و مراقبت از آفات و بیماری‌هایی که در این شرایط طغیانی شده و خسارت سنگین وارد می‌کنند، بیش از پیش اهمیت دارد.

وی همچنین خواستار اتمام رفع تداخل اراضی و صدور اسناد کشاورزی شد و خاطرنشان کرد: حفاظت از بسترهای تولید محصولات کشاورزی و صیانت از زمین‌های حاصل‌خیز کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری‌ها اراضی کشاورزی خط قرمز سازمان جهاد کشاورزی استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه صیانت از جنگل‌های هیرکانی استان به عنوان میراث گران‌بها و گنجینه ارزشمند ذخایر گیاهی و جانوری را وظیفه خود می‌دانیم، اضافه کرد: به دنبال تقویت زراعت چوب در گیلان و اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت و سبز نگه داشتن گیلان هستیم.

وی تقویت نگاه دانش بنیانی در بخش‌های مختلف کشاورزی را از دیگر پیش نیازهای تحقق شعار سال دانست و متذکر شد: توسعه مکانیزاسیون و اصلاح ساختار واحدهای تولیدی و کاهش ضایعات و هزینه‌ها نیز دارای اهمیت فراوان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • چند پیشنهاد برای تحقق «رونق تولید با مشارکت مردم»
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال
  • ۱۰ برنامه محوری سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای تحقق شعار سال