Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@13:48:47 GMT

کاراته رسما از المپیک ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۳۸۴۹

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، کمیته اجرایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاربس، اوایل سال گذشته پس از برگزاری جلسه اعلام کرد رشته رزمی کاراته از جمله رشته‌هایی است که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ حضور نخواهد داشت.
هر چند فرانسه از قدرت‌های کاراته جهان محسوب می‌شود و فدراسیون جهانی کاراته نیز به این تصمیم معترض شد اما اعتراضات در نهایت راه به جایی نبرد و با اعلام رسمی رشته‌های حاضر در المپیک پاریس مشخص شد کاراته جایی در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاراته برای نخستین بار قرار است در المپیک توکیو حضور داشته باشد اما کمیته اجرایی المپیک پاریس حاضر نشد این رشته برای دومین مرتبه در المپیک ۲۰۲۴ حاضر شود.
ایران نیز یکی از قدرت‌های کاراته جهان محسوب می‌شود و از شانس‌های کسب مدال برای ورزش ایران در المپیک توکیو خواهد بود. برچسب ها: کاراته ، المپیک ۲۰۲۴

منبع: خرداد

کلیدواژه: کاراته المپیک ۲۰۲۴ المپیک ۲۰۲۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

بودجه المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی فرانسه می‌تواند چند میلیارد یورو افزایش یابد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیر موسکوویسی رئیس دیوان محاسبات فرانسه گفت که هزینه‌های بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی در پاریس می‌تواند بین 3 تا 5 میلیارد یورو باشد.

این مقام ارشد مالی فرانسه گفت: هنوز نمی‌دانیم هزینه میزبانی بازی‌های المپیک چقدر است. اعضای اتاق حسابداری پس از پایان مسابقات حسابرسی را انجام خواهد داد. بازی‌ها ممکن است 3 تا 5 میلیارد یورو هزینه داشته باشد. این هزینه‌ها تأثیر بزرگی بر بدهی عمومی نخواهد داشت.

بر اساس برآوردهای اولیه، هزینه‌ المپیک 9 میلیارد یورو برآورد شده که هزینه‌های کمیته برگزاری بیش از 4 میلیارد یورو است. بازی‌های المپیک پاریس از 5 مرداد در پاریس آغاز می‌شود.

اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک 2024 پاریس

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • احتمال لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • افتتاحیه المپیک پاریس لغو می‌شود؟
  • توماس باخ: روسیه و اوکراین المپیک را تحریم نمی‌کنند
  • احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بررسی احتمال لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه