Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حال با تغییر شیوه طرح سوال در کنکورهای اخیر و حرکت طیف سوالات به سوی مفهومی شدن و افزایش رقابت بین دانش آموزان داشتن یک منبع مناسب که تمام نیاز های دانش آموزان را رفع نماید و به دور از حاشیه پردازی مفهوم اصلی کتاب درسی را بیا موزد بسیار سخت شده است. تعدد منابع کنکوری نیز سبب ایجاد سردرگمی در خانواده ها و در بین دانش آموزان شده است چرا که یک انتخاب غلط می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به به آینده دانش آموزان وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایطی با بیماری کرونا بر کشور حاکم شده انتخاب منابع درست و مناسب همچنین یک مشاور تحصیلی که بتواند نیازهای آموزشی دانش آموز را برطرف کند و به او انگیزه و انرژی طی کردن ادامه مسیر موفقیت را بدهد بسیار لازم و ضروری است. ویژگی یک منبع مناسب کامل و جامع بودن آن منبع است یعنی باید تمام نیازهای آموزشی دانش آموز را پوشش دهد به نحوی که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز سازد. به همین منظور در این گزارش خبری به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم پس اگر خواهان شناخت کامل موسسه حرف آخر هستید تا انتهای این گزارش خبری با ما همراه باشید.

موسسه حرف آخر چگونه تبدیل به یکی از برترین موسسات آموزشی کشور شد؟

همانطور که در بالا اشاره شد با انتخاب یک منبع آموزشی مناسب دانش آموز نیمی از مسیر موفقیت را طی می کند. موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع به فعالیت گسترده در زمینه کنکور کرده است از برترین موسساتی است که منابع آن سال هاست مورد استفاده رتبه برتر ها قرار می گیرد و هر ساله تعداد زیادی از رتبه برترهای این موسسه با حضور در برنامه های تلویزیونی از تاثیر پکیج های این موسسه در موفقیت این دانش آموزان و کمک مشاوران و اساتید این موسسه صحبت می کنند. از سایر اساتید بنام و مجرب این موسسه می توان به آقایان پیمان کامیار مدرس فیزیک، غلامحسین شیروانی مدرس شیمی، رضا شعبانی، محمدشاکری و هومن روان مدرس زیست شناسی، مهران قاسمی و عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی، محمد واعظی مدرس عربی، مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی، علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی و محسن منتظری مدرس ادبیات اشاره نمود.

 با ایجاد شرایط کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاس های درس و نبود زیرساخت های مناسب برای آموزش آنلاین، این موسسه اقدام به تولید پکیج های متوسطه اول نیز نموده است که با استفاده از همان اساتید مجرب که سال ها تجربه آموزش در سطح کنکور را دارند به تولید دی وی دی های آموزشی این مقطع نموده است. یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد. در مطلبی با عنوان آموزش کامل دروس بدون حفظ کردن با حرف آخر به طور مفصل این موضوع را شرح داده ایم.

معرفی پروژه 6040 حرف آخر؛ 100 روز طلایی تا کنکور

پروژه 6040 حرف آخر که چندین سال است توسط این موسسه به دانش آموزان ارائه می شود امتحان خود را به خوبی پس داده است چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان با استفاده از این پروژه و در مدت زمان بسیار کوتاه 100 روزه به موفقیت و کسب درصد های بالا دست یافته اند. این پروژه توسط موسسه حرف آخر در اواسط بهنت ماه هر سال  ارائه می شود این پروژه که نسبت به پروژه 0 تا 10 این موسسه فشرده تر بوده و در مدت زمان 100 روز به پایان می رسد. پروژه 6040 شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است که خود 60 روز به دو پروژه 30 روزه تقسیم می شود 30 روز اول آموزش جامع عمومی ها همراه با آموزش 75 درصد دروس تخصصی و30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود.

 همچنین 40 روز مربوط به آزمون هم به دو تایم 20 روزه تقسیم می سود که 20 روز اول 10 آزمون مبحثی شامل صد در صد مطالب عمومی و 75 درصد مطالب تخصصی است و سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید.  این امر سبب می شود آزمون کنکو آزمون 21 ام دانش آموز تلقی شود و عملا دانش آموز به این شرایط آزمون عادت کرده و استرس و دلهره ای نخواهد داشت. شایان ذکر است با این پروژه یعنی 6040 حرف آخر دانش آموز در 100 روز کل پروژه آموزش و آزمون را تمام می کند و وارد مرور و جمع بندی خواهد شد.

دپارتمان زیست شناسی موسسه حرف آخر

دانش‌آموزان باید در کنکور سراسری به ۵۰ سوال زیست شناسی پاسخ دهند. سوالات زیست در کنکور به دو صورت زیر طراحی می‌شوند:

سوالات مستقل
سوالات ترکیبی

سوالات مستقل سوالاتی هستند که دقیقا از یک فصل مشخص طراحی می‌شوند. اما سوالات ترکیبی از چند فصل مختلف جمع‌آوری می‌شوند. به طور مثال، طراحان سوالات کنکور از سه فصل پایه یازدهم یک سوال ترکیبی طراحی می‌کنند. دانش‌آموزان باید به دلیل استفاده از سوالات ترکیبی با دقت زیادی مباحث را مطالعه کنند.

زیست شناسی که مهم ترین و کلیدی ترین کتاب درسی دانش آموزان رشته تجربی است دارای پیچیدگی ها و نکات ریز و درشت خاص خود است که بیشتر دانش آموزان رشته تجربی را دچار مشکل کرده است. دپارتمان زیست شناسی موسسه حرف آخر با تدریس لایه ای این درس به درک درست و مفهومی این درس کمک شایانی کرده است. همچنین آموزش هفت الگوی طلایی زیست شناسی که سبب افزایش سرعت عمل دانش آموزان در هنگام حل تست های کنکور سراسری شده است. همچنین در تدریس این درس برای اولین بار در سطح کشور از دایره های زیستی استفاده شده است که رونمایی از سبک جدیدی برای آموزش ترکیبی زیستی است و به نوع خود روش بسیار جذابی نیز در آموزش است که استفاده می شود. آموزش لایه ای زیست مزیت های دیگری نیز دارد و طبق شعار دپارتمان زیست شناسی حرف آخر باعث می شود تا یک بار استفاده از منابع آموزشی حرف اخر مانند 3 بار مطالعه کل زیست باشد.

20 درصد از پروژه 6040 به صورت کاملا رایگان

موسسه حرف آخر برای تمام مقاطع 20 درصد از محصولاتش را به صورت رایگان و فقط با پرداخت هزینه ارسال در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. جهت بهره مندی از این هدیه کافیست عبارت «20 درصد» را به سامانه پیامکی موسسه یعنی 10002907 ارسال نمایید. کارشناسان تحصیلی با شما تماس می گیرند.

از طریق ارتباط با کارشناسان آموزشی می توانید مشاوره رایگان هم دریافت کنید. طرح های ویژه ای برای کنکورهای پیش رو در انتظار شماست. با هر سطح و پایه علمی که دارید پیمودن مسیر را برای شما آسان می کنیم.

تلفن های تماس سایت مرکزی حرف آخر برای خرید محصولات با تخفیف ویژه:

021-66576182

021-66576371

021-66572148

021-66566623

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان کنکور آموزش نیازهای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: امید است با راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان بتوانیم انسجام لازم را در جهت کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی متوجه کودکان و نوجوانان را ایجاد کنیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید مهدی قویدل معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان در دیدار با جمعی از مسئولین آموزش و پروش استان کرمان با اشاره به پروژه ملی نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، گفت: به منظور همکاری با آموزش و پرورش استان در اجرای پروژه نماد؛ در زمینه فعالسازی شورای سیاستگذاری و کمیته علمی اجرایی در استان و همچنین آموزش‌های ارتقایی و توانمندسازی و پیگیری و نظارت بر ارائه حمایت‌ها و خدمات توسط دستگاه‌های عضو ائتلاف؛ برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

او اظهار داشت: با ایجاد سامانه جامع نماد، مواردی از جمله آمار و شرح مختصر از کلیه ارجاعات دانش آموزان نیازمند دریافت خدمت به سازمان‌های عضو ائتلاف از سوی آموزش و پرورش، اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمت به ارجاعات اداره کل آموزش و پرورش استان به سازمان‌های عضو ائتلاف و سایر امور مرتبط از سوی آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های عضو ائتلاف از جمله بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مراکز بهداشت، اورژانس اجتماعی در مرکز استان و شهرستان‌های پایلوت توسط آموزش و پرورش دریافت و جمع آوری گردیده است تا برای ارایه خدمت به دانش آموزان برنامه ریزی دقیق و قوی شود.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به این نکته که براساس غربالگری‌های نشانه محور و آسیب محورِ انجام شده، موارد اورژانسی از طرف مدرسه به دبیرخانه پروژه جهت پیگیری دریافت خدمات و حمایت‌های هدفمند ارجاع می‌شود، خاطر نشان کرد: با این طرح به اولیا و آموزش وپرورش کمک می‌شود تا دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی و روانی شناسایی تشخیص داده شوند و برای درمان و مشاوره به مراکز مربوطه ارجاع داده شوند و طبق مستندات ارائه شده تاکنون تعدادی دانش آموزان شناسایی شده و لازم التوجه به دستگاه‌های عضو ائتلاف از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و مرکز بهداشت در سطح استان ارجاع شده تا برای ان‌ها اقدامات لازم صورت گرفته گیرد.

قویدل در ادامه اظهار کرد: طرح نماد بصورت هفتگی توسط کارشناس مربوطه مورد رصد قرار می‌گیرد و پیگیری‌های لازم درخصوص موارد نیازمند معاضدت‌های حقوقی و قضایی ارجاعی از طریق سامانه نماد انجام خواهد شد.

وی گفت: براساس گزارشات و مستندات ارائه شده، به نظر می‌رسد اهداف پروژه نماد براساس استاندارد‌های تعیین شده از جمله استقرار کامل نظام غربالگری، برگزاری مناسب دوره‌های آموزش‌های ارتقایی و پیشگیرانه و ارائه خدمات و مداخلات مؤثر آموزشی، روانی و اجتماعی در استان با برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل مناسب دستگاه‌های عضو ائتلاف پروژه، به نحو احسن و مطلوب محقق خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی متوجه دانش آموزان و برخی آسیب‌های اولویت دار مصمم هستیم اجرای این پروژه را توسط دستگاه‌های عضو مطالبه گر باشیم و ترک فعل‌های احتمالی را پیگیری کنیم و نیز امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری و شهرداری با راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان بتوانیم انسجام لازم را در جهت کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی متوجه کودکان و نوجوانان را ایجاد کنیم.

دیگر خبرها

  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • دستگاه قضایی، حامی دانش آموزان در معرض آسیب است
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • دستگاه قضایی حامی دانش‌آموزان در معرض آسیب است
  • آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا
  • افزایش امتحانات نهایی به سه مقطع تحصیلی
  • دلایل بی‌انگیزگی دانش‌آموزان نسبت به تحصیل / تاکید بر کنکور علم را در مدارس تبدیل به کالا کرده است