Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی مشاور جدید در امور خانواده شهدا و ایثارگران منطقه آزاد قشم را منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این حکم فرزاد میراب زاده اردکانی را به عنوان مشاور جدید مدیرعامل در امور خانواده شهدا و ایثارگران منطقه آزاد قشم معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم بر لزوم برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت حمایت و ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران جزیره قشم تاکید کرد.
حمیدرضا مومنی بیان کرد: بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها و خانواده شهدا، پشتوانه های انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی ادامه داد: باید به شکل مستمر پیگیر مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران جزیره بود و با ایجاد ارتباطات قوی تسهیلاتی را برای حل و فصل مشکلات این خانواده های عزیز و ارجمند فراهم کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: امیدواریم با بسیج امکانات موجود و سرمایه های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای حمایت و خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی به کار گرفته شود.
براساس این گزارش، متن حکم انتصاب مشاور جدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران به شرح زیر است:
جناب آقای فرزاد میراب زاده کرمانی
با عنایت به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مشاور اینجانب در امور خانواده شهدا و ایثارگران منصوب می شوید.
در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم
گفتنی است، فرزاد میراب زاده اردکانی مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران سابقه حضور به عنوان عضو کمیسیون مالی شورای شهر دوره دوم شهرستان قشم، مسئول نیروی انسانی بسیج ادارات شهرستان قشم، مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری فرماندار قشم، مشاور دانشگاه عملی کاربردری شهرداری قشم و... را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امور خانواده شهدا و ایثارگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منطقه آزاد قشم مشاور جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهدای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان که در محل سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد گفت: برخی از بندگان برگزیده خدا در عرض یک سال راه هزار ساله را طی می‌کنند که آنقدر خوب طی طریق می‌کنند که بلافاصله نمره قبولی می‌گیرند و چون خداوند می‌خواهد به سایر بندگان بگوید که این مسیر را طی کنید و آنها را الگوی دیگران قرار دهد با اعطای شهادت پرده از چهره آنان برمی‌دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند، گفت: شهدا زنده هستند چون خداوند می‌خواهد برای دیگران الگو باشند و بوسیله آنان با دیگران احتجاح کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند شهادت قله است و دامان آن پدران و مادران شهدا هستند چرا که نبوغ و استعداد شهدا در بستر تربیت والدین و همراهی و پشتیبانی همسران آنان شکل گرفته است و لذا والدین و همسران و فرزندان شهدا در اجر و مقام آنان شریک هستند.

وی ضمن تمجید از صبر و استقامت همسران شهدا گفت: اگر استان بوشهر دیار غیور مردان است این امر در بستر همراهی و تربیتی غیور زنان حاصل شده است و نتیجه آن این بوده که فرزندان این استان پوزه استعمار را با شجاعت خود به خاک بمالند.

وی با اشاره به اینکه‌مطالبات و خواسته‌های خانواده‌های معظم شهدا پیگیری می‌شود گفت: نارضایتی‌هایی که از سوی خانواده‌های معظم شهدا در مورد ارائه خدمات بیمه دی وجود دارد رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: به کمک مجلس و دولت اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲ سال اخیر چند برابر و مستمری والدین شهدا نیز ۱۱۴ درصد افزایش دارد که نشانگر توجه ویژه دولت به خواسته‌های خانواده‌های معظم شهداست.

وی همچنین از ۳ برابر شدن سرانه بیمه تکمیلی و پرداخت ۱۰۰ درصدی مبالغ به بیمه‌ها خبر داد.

کد خبر 6082050

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد