Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت سردار علی اصغر زارعی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی عروج سردار علی اصغر زارعی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج شهادت گونه سردار رشید اسلام دکتر علی اصغر زارعی از بنیان گذار فاوا و جنگ‌های الکترونیک سپاه و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موجب اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجاهدت‌های سترگ و تلاش‌های ارزنده و تاثیر گذار آن سردار عالیقدر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش آفرینی در پی ریزی و تاسیس فاوا و جنگ الکترونیک در این نهاد مقدس و پشتوانه سازی برای موفقیت‌ها و پیروزی‌های غرورانگیز فرماندهان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و سپس ایفای نقش‌های مومنانه و عالمانه در قامت نماینده در خانه ملت و نیز یک استاد بسیجی در بسیج اساتید کشور که تصویری باشکوه از یک عنصر مومن، انقلابی، مجاهد و خدوم پای آرمان‌های انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران و منافع و مصالح ملی ترسیم کرده است، می‌تواند یاد، نام و خاطره او را زنده و راهگشای پویندگان عزت، اقتدار و اعتبار جهانی این سرزمین قرار دهد.

فقدان آن شخصیت مخلص، دلسوز و مردمی را به خانواده معظم ایشان و آحاد همکاران و علاقه‌مندان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رضوان و جنت الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و برای بازماندگان و داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار باقری ستادکل نیروهای مسلح علی اصغر زارعی نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی، ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر عالیقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی 
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
 
سلام علیکم؛

۲۹ فروردین ماه یادآور جانفشانی و مجاهدت‌های سترگ غیورمردان پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصت شکوهمند برای نمایش حماسه‌آفرینی‌های فراموش‌نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور برابر دشمنان ایران اسلامی را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده بزرگ آجا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران گواهی می‌دهد ارتش سرافراز و مقتدر در صحنه‌های مختلف و حساس جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدّس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در حراست از ملّت و مملکت درخشیده و تاکنون هزاران شهید تقدیم کشور کرده است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و درک عمیق از ضرورت‌های زمانه و پاسخ به مأموریت‌ها و انتظارات فراروی آن در حوزه بازدارندگی و قدرت‌افزایی دفاعی با هوشمندی، فراست و درایت مثال‌زدنی در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی، پدافند و جنگ الکترونیک جایگاه خود را در تراز یک ارتش کارآمد، روزآمد و قدرتمند تحکیم و تثبیت نموده است. مصداق این آمادگی‌ها در همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب‌الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تاریخی و غرورانگیز «وعده صادق» برای تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جامعه جهانی نشان داد؛ از این رو انتظار می‌رود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه‌سازی‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز آجا، دوام توفیقات جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان باصلابت و ولایتمدار در میدان‌های مختلف دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز و خدمت به مردم شریف این سرزمین را از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح 
سرلشکر پاسدار محمد باقری
فروردین ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات