Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@16:00:52 GMT

افشای اقدام خیرخواهانه مارادونا همه را شوکه کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۵۴۹۳

افشای اقدام خیرخواهانه مارادونا همه را شوکه کرد

خبرگزاری فارس: خورخه ریال، خبرنگار «America TV» فاش کرد دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین پیش از فوتش ماهانه تغذیه 50 خانواده فقیر را تامین می کرد.

طبق گزارش های این اسطوره فوتبال آرژانتینی که دو هفته پیش درگذشت، به صورت ماهیانه 630 هزار رئال برزیل به 50 خانواده بی بضاعت کمک می کرد.

این خبرنگار در صفحه خود نوشت: ماهیانه 10 میلیون پزوی(630 هزار رئال برزیل) به 50 خانواده بی بضاعت از حساب مارادونا به صورت خودکار پرداخت می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا این مبلغ مهم است؟ چون بعد از درگذشت دیگو چه کسی باید آن را پرداخت کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در جلسه بررسی و توجه به اقشار کم‌بضاعت تحت پوشش نهادهای حمایتی، اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان به‌عنوان یکی از وظایف پیگیری‌کننده توسط دستگاه‌های حمایتی بوده و حمایت‌های اعتباری و پشتیبانی وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: در حمایت و رفع مشکلات اقشار محروم و کم‌بضاعت باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردم استفاده کرد.

استاندار لرستان، اظهار کرد: لرستان دارای ثروت، سرمایه و دارایی‌های بی‌شماری اعم از آب‌وخاک، محیط جغرافیایی و مردمانی متمدن، مؤمن، شجاع و وفادار به‌نظام اسلامی است.

شفقت، گفت: حمایت از اقشار کم‌بضاعت در نظام اسلامی به‌عنوان یک وظیفه یادشده و دولت موظف به پشتیبانی از این افراد است.

وی افزود: توجه به جامعه نیازمندان و پشتیبانی از آنها در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد داشت و موظف به رعایت ضوابط هستیم.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که در بین مردم باید فرهنگ‌سازی شود تا بتوانیم دغدغه‌های را برطرف کنیم، ادامه داد: دغدغه برای برطرف‌کردن مشکلات افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت از وظایف ما است و باید طبق برنامه‌ریزی رسیدگی شود که مردم نسبت به همنوعان خود بی‌تفاوت نباشند.

شفقت، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به‌عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی باید نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار استان اقدام کنند و ما به‌عنوان نماینده دولت وظیفه فراهم‌کردن شرایط این سرمایه‌گذاری را خواهیم داشت.

وی گفت: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی باید توانمندسازی افراد تحت پوشش را در دستور کار قرار دهند و این مهم در اولویت ما قرار خواهد داشت و تا ارتقای سطح برخورداری مردم افزایش یابد همچنین فراهم‌شدن فرصت سرمایه‌گذاری و ثروت سازی در مناطق محروم فراهم شود.

استاندار لرستان، افزود: این دو نهاد انقلابی در ابتدای انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و نشان از اهمیت به قشر محروم دارد که در این راستا نقش رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی به اقشار کم‌درآمد مهم تلقی می‌شود.

شفقت به نقش مهم بانک‌ها در حمایت از اقشار کم‌بضاعت و اشتغال و خودکفایی آنها اشاره کرد و گفت: بانک‌ها باید نسبت به پرداخت تسهیلات اقدامات لازم را به‌صورت جدی انجام دهند.

وی اظهار داشت: اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر در اولویت قرار گیرد همچنین توجه به ارتباطات و تعاملات مسئولان به خانواده‌های شهیدان فراموش نشود چرا که مجری اهداف شهدا هستیم.

استاندار لرستان، افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک همگانی رفاه اجتماعی در شأن نظام اسلامی را برای مردم لرستان فراهم کنیم.

شفقت همچنین به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان اشاره کرد و خواستار تعیین و تکلیف سریع برج‌های دوقلوی میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد شد و از مسئولان کشوری برای حضور در استان و بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام دعوت کرد.

کد خبر 6088427

دیگر خبرها

  • ببینید | آمار شوکه‌کننده از میزان قطع نخاع شدن مردم به دلیل ناایمنی خودورها
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا