Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:40:44 GMT

جمع آوری ۱۰ معتاد متجاهر در خاش

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۵۸۲۸

جمع آوری ۱۰ معتاد متجاهر در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان خاش جمع آوری و به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

ابراهیم کوچکزایی امروز درگفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر با هدف مقابله با سرقت های خرد، رفع مزاحمت و از بین بردن پاتوق معتادان و خرده فروشان، تعداد 10 معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان این که اجرای طرح های انتظامی تا پاکسازی مناطق آلوده به صورت مستمر ادامه خواهد یافت، از شهروندان خواست ضمن رعايت نکات ايمني، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به ماموران اطلاع دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان هامون هم گفت: در پي وقوع یک فقره سرقت  احشام در یکی از روستاهای شهرستان هامون موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

غلامرضا شهرکی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 11 این فرماندهی با بررسي سرنخ هاي به جامانده از سارقان و انجام يکسري تحقيقات فني به یک نفر سارق سابقه دار که در يکي از محلات این شهرستان ساکن بود مظنون و پس از جمع آوري ادله کافي با هماهنگي قضائي او را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان هامون تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 4 فقره سرقت احشام با همدستی يکي از دوستانش در روستاهاي حاشيه شهرستان هامون اعتراف کرد.

شهرکی با اشاره به دستگیری دیگر همدست سارق خاطر نشان کرد: متهمان پس از سير مراحل قانوني با صدور حکم قضائي روانه زندان شدند.

 

پایان پیام/714

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمع اوری معتادان متجاهر درمان معتادان معتادان شهرستان هامون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران